GMS Legekontoret

Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved GMS Legekontoret

arrogant og respektløs

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Jeg hadde tragisk fødsel jeg mistet mye blod (2000ml)og hadde operasjon etterpå, babyen min har skade på armen( strukket nerve i armen)
Jeg kunne ikke ta vare på barnet selv fordi jeg ikke engang hadde styrke til å løfte ham, barnets vekt er 5 kg, jeg trengte mye tid til å komme tilbake bli frisk og har energi til ham.
Hun sa at fødselen min var normal og at det ville gå bra med meg, men jeg måtte spise og drikke, selv om jeg fortalte henne at jeg måtte gå i terapi etter det som skjedde, og det var vanskelig for meg fysisk og mentalt. Da jeg fortalte henne det, forlot hun kontoret og sa at det ikke var mer tid til meg.

Er godt førsteinntrykk holder ikke i lengden

Lege: Kishananth Velauthapillai Skrevet

Kishanant lytter og er rolig, ikke dømmende, prøver å være forståelsesfull og mye annet positivt som andre skriver her.

Men han er også utrolig dårlig på noen viktige områder...

Hadde et veldig godt førsteinntrykk av han, men det ødela han ganske fort.

Han forklarer seg utrolig dårlig skriftlig på helsenorge, vanskelig å forstå hva han mener. Han misforstår henvendelser og hva de gjelder (e-konsultasjoner).

Han skriver elendige henvisninger slik at de blir avvist, følger således ikke opp de avviste henvisningene.

Han fornyer IKKE medisiner hvis de er skrevet ut av andre leger tidligere. Da må man på time, selv ikke feks Naproxen ved mensen smerter (noe man kan kjøpe på apoteket reseptfritt og spise 2*250mg for å få samme dose man får på resept)!

Han er utilgjengelig. Vanskelig å få forklart noe elektronisk eller over telefonen, man må snakke med han fysisk for at han skal forstå.

Han tilbyr ikke telefon samtaler og han tilbyr ikke dobbelt timer. Tar seg ikke tid til deg og følger opp godt nok hvis du har omfattende helseproblemer.

Det er kun lov å ta opp 1 ting hver time. Det blir mye frem og tilbake til legen når man må ta opp igjen avviste henvisninger samtidig som man har nye plager. Det blir 2 timer + ut av det..

Tar fort inntil 2 uker å få en vanlig time. Hastetimer på 5 minutter er mulig tidligere.

Har inntrykk av at han ikke får med seg så mye som han gir utrykk for. Dårlig journalføring. Føles som om han ikke er oppdatert på helsesituasjon/plager du har tatt opp tidligere neste gang du kommer.

Han er arrogant, men skjuler det godt. Hjelper å skrive brev til han eller sende en klage. Da har han antageligvis tid til å tenke litt over det du mener og klarer å se det fra annet ståsted enn sitt...

Lite hensyn til at pasient har svekket helse og sliter med å feks møte opp på en time for å stille et spørsmål som enkelt kunne vært tatt over en e-konsultasjon.

Med andre ord generelt over en ganske bra lege; tatt den elendige kvaliteten på fastleger i Norge til betraktning.

Du er nødt å kunne ta ansvar selv for å få hjelp hvis du skal ha han som lege.

Han er vanskelig, men ikke umulig, og det finnes dessverre mange mye mer arrogante, mer utilgjengelige, lite forståelsesfulle og mindre kunnskapsrike leger enn han..

Lyttende og forståelsesfull

Lege: My Nguyen Skrevet

Begynte hos My da hun vikarierte for en annen lege. Har hun som fastlege nå. God til å lytte, lett og forståelsesfull å samtale med. Vennlig og høffelig lege som følger opp på en svært god måte.

Forståelsesfull og pliktoppfyllende

Lege: Mona Helen Ringstad Skrevet

Dr Ringstad er min fastlege gjennom 14 år og jeg er storfornøyd med henne. Hun er forståelsesfull og snill, og hun er effektiv når det kommer til henvisninger og oppfølging generelt.

Meget misfornøyd!

Lege: My Nguyen Skrevet

Jeg måtte bytte denne fastlegen etter første besøk! Jeg opplevde henne som arrogant og lite villig til å ha en dialog med meg som pasient - hun ble irritert når jeg stilte spørsmål, bagatelliserte symptomer, og spurte ikke om det hun mente/bestemte passet for meg også. Da jeg påpekte det, gikk hun i forsvar istedenfor å vise ydmykhet og respekt. Hun virket lite kunnskapsrik og lite løsningsorientert, etter min mening.