GMS Legekontoret

Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved GMS Legekontoret

Dårlig

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Sa før jeg kom inn døra til kontoret hennes at jeg ikke var syk.
Spydig og ikke interessert i å høre på hva jeg hadde å si..
Skal aldri mer sette mine bein på hennes kontor igjen..

Jeg bytter aldri!

Lege: Inge Nessiøy Skrevet

Den beste, rett og slett. Alltid en god stund å vente for å komme inn, men at han er på etterskudd lar han aldri gå utover meg! Virker alltid som han har verdens beste tid, og at jeg er viktig. Godt gjort, når jeg vet det er kø som venter...Tar seg tid til å lytte og prate, og forklarer alltid godt. Dyktig og veldig tillitsvekkende. Henviser videre ved behov. Tar kontakt pr telefon om det er noe "viktig/alvorlig". Bra oppfølging under og etter syketilfellet. Fint med ordningen om dagstime om en ringer om morgenen - ellers er det alltids noen ukers ventetid. Jeg bytter aldri fastlege!!

Beste legen jeg vet om!

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Hatt hun som fastlegen siden jeg var født - tar meg alltid seriøst og alvorlig - og tar tak i ting for å få det bedre!
Ville aldri ha byttet lege!

En bra lege.

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Selvom ventetiden hos henne kan oftest drøye ut over lengere tid, så er jeg selv veldig fornøyd med Larsen. Kan virke litt stresset til tider, men er meget forstålig.

Fantastisk lege

Lege: Inge Nessiøy Skrevet

Alttid blid og hyggelig. Genuint interessert. Dyktig til å stille diagnoser, og ikke redd for å henvise deg videre hvis han merer dette er det bets for pasienten. Har alltid, uten unntak, fått profesjonell hjelp og blitt tatt på alvor.