GMS Legekontoret

Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved GMS Legekontoret

spydig og arrogant

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

er gravid følte meg ikke velkommen og ikke ivaretatt. spydig og arrogant når jeg spurte om noe. er i uke 30 og har ikke vært på kontroll siden jeg ble gravid. hver gang jeg ringer har hun aldri ledig time.

Ubehagelig

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Jeg var gravid og syk, hun var nebbete og kalte meg hypokonder.

Veldig bra

Lege: Mona Helen Ringstad Skrevet

Har bare godt å si, føler du blir tatt på alvor - hadde hun som fastlege inntil hun gikk i permisjon, byttet fordi jeg fikk en dårlig vikar, men nå kommer jeg meg dessverre ikke tilbake fordi det er fyldt.

Har iikke min tillitt

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Ufin i kommentarer og jeg følte meg ned verdiget, grusomt å komme inn til henne

Profesjonell og lyttende

Lege: Konrad Martin Jamrozy Skrevet

Jeg har hatt Jamrozy som fastlege siden har startet på GMS legesenter.

Har ikke vært en hyppig gjest ved legesentret, men har opplevd ham som rolig, lyttende og oppmerksom ved de tilfellene jeg har vært der. God med barn også, taler i "øyenhøyde" og er meget imøtekommende.

Ved min siste konsultasjon var jeg meget bekymret, og mine bekymringer ble tatt på alvor. Ble umiddelbart sendt videre til spesialist og ble utredet raskt og effektivt.

Kan kun anbefale Jamrozy til andre.

Selve legekontoret opplever jeg ikke like positivt. Telefonsystemet overbelastes hver morgen, oppkallet blir avbrutt gang på gang og det føles nesten som å vinne i lotto, hvis man klarer å komme igjennom på telefon mellom kl. 08:00 og 09:00. Har i tillegg opplevd at en av legesekretærene i all offentlighet kommenterte en pasients helsesituasjon i barnehagen. Utover det fungerer legekontoret tilfredsstillende.