Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

STYR UNNA DENNE LEGEN!

Lege: Mona Størseth Skrevet

Har hatt Mona som lege i mange år, i starten var jeg veldig fornøyd, jeg trodde på alt hun sa.. men plagene mine har bare forværret seg år for år! Hun bagatelliserer smertene mine å forteller meg ting som ‘ tåler du ikke mer enn dette? ‘
Jeg dro også dit med mistanke om brudd i finger der jeg ikke ble trodd på, måtte mase for en henvisning til røntgen som da viste brudd i finger.
Hun er alltid 30-50minutter forsinket uansett om du har hennes første time på dagen.
Hun er alltid stresset å man føler man ikke verken blir hørt på eller trodd på, flere ganger forlatt legekontoret med spørsmål om ‘ hva skjedde egentlig nå? Hva gjør jeg nå? ‘

Det virker som at hun vil ta alt i egne hender, veldig vanskelig å få en henvisning.

Hun hører absolutt ikke på noe av det jeg har å si, mer opptatt av å bruke kortest mulig tid så du må betale for mere enn det du har fått.

Jeg betaler heller dyre dommer for å gå til privat lege istedefor til henne. Pga fastlegekrise får jeg ikke til å bytte før ventelisten er over

Det man forventer av en lege

Lege: Adam Thunold Cohen Skrevet

God lege som jeg har vært hos i forbindelse med flere saker. Tatt meg seriøs selv om det ikke har vært klare symptomer, og sendt meg videre ved tilfeller hvor det har vært noe tvil. Svarer ærlig og har ikke følt på noe tidspress under timene, har tatt seg tid. Generelt god, og en jeg kommer til å fortsette ha som fastlege. Kan være problemer å forstå alt som blir sagt, uten om det har jeg ingen klager å komme med.

Dyktig og kompetent fastlege.

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

Jeg har hatt Morten som fastlege i fire år nå, og kan ikke bli mer fornøyd. Jeg får bestandig time på under 24 timer, jeg har alltid blitt møtt med forståelse og kunnskap uansett hva det gjelder (føflekkfjerning, kvinnehelse, astma, brannskader osv osv). Om han har vært usikker så har jeg alltid blitt henvist videre til spesialist. Jeg opplever han som avslappet og framoverlent samtidig, og stoler 100% på denne fantastiske mannen som oppriktig bryr seg om hvordan jeg har det.

Omsorgsfull og kompetent!

Lege: Eli Johnsen Valør Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Eli som min fastlege. Hun er imøtekommende og svært dyktig. Jeg føler meg alltid ivaretatt og trygg på at hun gjør de nødvendige undersøkelsene. Hun følger alltid opp, og jeg kommer til å savne å ha henne som fastlege!

Dårlig tid

Lege: Adam Thunold Cohen Skrevet

Umulig å komme i kontakt med. Dette er legen som tar tiden på deg fra du går inn døren. Han har null forståelse for problemstillinger.
Nyutdannet. Dette fører til at han har "ovenfra og ned holdning ". Man føler seg i veien. Og ikke minst dum , da legen mener han vet bedre enn en selv. Han diskuterer gladelig hva man klarer og ikke klarer I egen jobb. Og hvorfor man MÅ klare å jobbe tiltross for funksjonsnedsettelser.
Den ene gangen u.t har sykemelding fra jobb så har dette vært en så ydmykende opplevelse at det blir byttet fastlege. Styr unna...