Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Mathesongården Legesenter

Velg en annen fastlege!

Lege: Olav Aas Skrevet

Jeg føler at Olav ikke tok mine problemer seriøst, og han la ned minimalt med innsats for å hjelpe meg.

Han ser mest inn i PC-skjermen og det virker som om han bare vil bli ferdig med timen så fort som mulig.

Ble ikke tatt på alvor

Lege: Olav Aas Skrevet

Måtte bytte lege kjapt. Måtte bare ta meg sammen og dra på jobb mens jeg var kreftpårørende til en som kunne dø hvert øyeblikk og jeg var i depresjon. Føltes ut som han trodde jeg løy. Legen forstår meg ikke ut fra mine behov, og jeg følte meg ikke respektert.

Tar deg ikke helt på alvor

Lege: Olav Aas Skrevet

Opplevde Olav som en god lege i starten, men etter hvert har kommunikasjonen oss imellom blitt dårligere og dårligere. Føler ikke han tar meg helt på alvor de gangene jeg er der. Avventer ofte heller enn å undersøke enkle problemstillinger. Må ofte vente lenge på venterommet før timen, gjerne opp i 50 min.

Meget dyktig lege

Lege: Mona Størseth Skrevet

Mona tar både små og store problemer på alvor, og hver gang jeg har vært hos henne har jeg fått veldig god hjelp! Hun er direkte og ærlig, og samtidig en god samtalepartner. Og ikke minst er hun faglig dyktig. Anbefales på det sterkeste!

Dårlig opplevelse

Lege: Olav Aas Skrevet

Måtte bytte lege etter ikke kort tid. Jeg ble ikke møtt med respekt ut ifra hva jeg trengte. Følte jeg ikke ble hørt og tatt alvorlig i situasjonen jeg var i.