Mathesongården Legesenter

Telefonnummer73 87 04 8073 87 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Mathesongården Legesenter

Tok meg seriøst og fikk ting gjort på dagen.

Lege: John Slettum Skrevet

Følte meg hørt, sett og trygg. Ingen spørsmål var for dumme og han fikk meg time med spesialist på dagen. Aldri følt meg så trygg med en lege.

Veldig fornøyd

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

Byttet fastlege og fikk legetime samme dag. Veldig fornøyd med møtet med legen, da han var hyggelig, seriøs og betryggende. Lyttet godt og møtte meg med respekt. Anbefales til alle som vil bytte fastlege!

ikke fornøyd

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

Skiftet fastlege, til Morten. Hadde en time hos han angående nedtrapping av medisin (psykiatri). Følte meg overkjørt, blant annet på grunn av veldig lite interesse på hva jeg sa. Gikk gråtende ut av kontoret etter 10 min. Anbefales ikke til folk som ikke er laget av stein.

Dyktig og trivelig lege

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

Veldig trivelig lege som er kunnskapsrik og en god formidler. Han skaper en trygg atmosfære der du får følelsen av å bli godt ivaretatt. Utstråler godt humør og en smittende positiv energi.

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

Veldig flink og sympatisk. Han tar deg alltid seriøst og lytter når du snakker. Han undersøker grundig uansett hvilket problem det gjelder. Du føler deg veldig trygg.