Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

Frekk

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

Han lytter ikke til det jeg har å komme med, og nærmest kjefter på meg under timen, uten at jeg har gjort noe spesielt. Går ut av timen og føler meg misforstått.

Veldig flink, direkte og proffesjonel

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

Har hatt Morten som fastlege i 4 år nå og Morten er ofte interressert i sine pasienter, flink på å finne ut av hva som er galt og flink til å sende videre til spesialist hvis noe virker galt eller pasient ønsker. Mathesongården er også et veldig fint legekontor, med god service som gjør det lett med både time og annet når man er hos Morten.

Hyggelig og tar deg seriøst

Lege: Mona Størseth Skrevet

Har hatt Mona som fastlege i fire år. Veldig fornøyd. Hun tar meg seriøst og følger godt opp. Til tross for mange kunder føler jeg at hun husker meg fra gang til gang.

Varm og hjelpsom

Lege: Tine Molden Skrevet

Tine er kunnskapsrik og møter deg på en trygg og varm måte som fastlege. Hun har tatt mine problemstillinger på alvor, sørget for å ta de prøvene som som behøves, henvist videre til andrelinje, og bedt kolleger om bistand ved behov for dette. Anbefaler henne som fastlege!

Ser pasienten

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

En lege jeg, uten tvil, føler meg trygg hos, som vet hva han har av kunnskap og som bruker, om nødvendig, andre sin ekspertise for å gi meg den aller beste diagnose. Mye bedre enn dr. Busch som fastlege kan jeg ikke tenke meg.