Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

Flink lege og et godt menneske.

Lege: John Slettum Skrevet

Dr. Slettum har vært legen min i mange år. Han er kunnskapsrik og en veldig flink lege, I tilleg er han en veldig snill person som virkelig bryr seg om andre. Kommer aldri til å bytte lege.

Har tapt seg

Lege: John Slettum Skrevet

Var veldig fornøyd med han veldig lenge og har hatt han som lege siste ti år. Siste årene har dette tapt seg. Er ikke oppdatert på basic ting og kommer med uttalelser og "tips" som hører forrige tiår til. Oppfølging er ikke-eksisterende da jeg får beskjed om at det ikke er noe man kan forvente. Får ikke svar på prøver med mindre man spør, henvisninger blir ikke sendt på over et år dersom man ikke selv purrer på. Bytter derfor lege.

Grei lege

Lege: Mona Størseth Skrevet

Nyinnflyttet til Trondheim, og mtp noen av meldingene her - positivt overrasket. Effektiv og grei lege. Stilte gode spørsmål og var profesjonell.

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Lege: Eli Johnsen Valør Skrevet

Jeg har gått til Eli en stund nå, og har hatt periodevis hyppig behov for legehjelp. Når resten av spesialisthelsetjenesten har sviktet har Eli vært der og alltid tatt seg tid til å ordne opp i rot i kommunikasjon mellom forskjellige instanser og avdelinger.

Hun kan svært mye, og hvis det er noe hun ikke kan så er hun ikke redd for å innrømme det og be om hjelp fra noen som er mer erfarne på området eller ber om utfyllende undersøkelser fra spesialister på aktuelle områder.

det øvrige personalet på legesenteret er også hjelpsomme og hyggelige, og jeg kunne ikke for alt i verden tenke meg en annen lege enn Eli og Mathesongården legesenter.

Værste jeg har hatt

Lege: Mona Størseth Skrevet

Jeg hadde vært på noen timer hos Mona i forbindelse med at jeg slet meg kronisk utmattelse. Hun brydde seg lite, og kom med et tips for hva jeg burde gjøre; Hun sa jeg burde slutte på skolen for å ta meg et år i utlandet å jobbe. Dette burde hjelpe sa Mona.

Hun oppfattes som en verdensmester som "kan alt", men som ikke vil engasjere seg i pasienten.

Jeg anbefaler henne ikke!