Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

Blid og imøtekommende

Lege: Mona Størseth Skrevet

Blid og imøtekommende lege, som er flink til å lytte. Mona har gitt meg veldig god oppfølging, og lagt tilrette for at terskelen er lav for å ta kontakt dersom jeg føler at jeg trenger det. Det er ingenting som er vanskelig å ta opp med henne, jeg opplever at hun er oppriktig interessert i å høre på det jeg forteller. Jeg er veldig fornøyd med Mona som fastlege og kan absolutt anbefale henne til andre.

Jeg må som et par andre påpeke at det er flere utrivelige legesekretærer/resepsjonister på dette legesenteret. Unødvendig, og lett å gjøre noe med!

Ikke fornøyd

Lege: Mona Størseth Skrevet

Hun er rask og du føler at hun egentlig ikke har tid til deg. Jeg går mest til lege pga psykiske vansker og medisiner angående dette. Og det er derfor ikke så greit å komme dit å føle at du blir kastet ut. Føler meg av og til som hypokonder der siden jeg ofte tar opp flere ting på samme legebesøk. Dråpen kom da jeg etter å ha gått på noen nye medisiner gikk opp i vekt- noe jeg psykisk strevde mye med, og fikk beskjed om å slanke meg- jeg var ikke direkte overvektig, men kunne godt miste noen kilo. Jeg veier ikke for mye, og det hjelper ikke på selvbildet med en sånn tilbakemelding. (uten at hun spurte om kosthold og treningsmengden min, noe jeg synes er viktig siden jeg trener mye og spiser greit og vektstigningen kom av medisinene)
Men hvis jeg gav henne direkte beskjeder om hva jeg trengte så var hun flink til å ordne det.
Men har også opplevd masse feil på resepter og henvisninger.

Veldig flink og pålitelig lege

Lege: Mona Størseth Skrevet

Vennlig, god til å lytte, god til å forklare, avslappende å være hos. Man føler man kan ta opp vanskelige ting med henne. Det eneste negative er at hun kanskje kan virke litt utålmodig noen ganger, så man må ikke være redd for å gå rett på sak.

godt fornøyd!

Lege: Mona Størseth Skrevet

Synes i utgangspunktet at en slik form for tilbakemeldingskultur i all offentlighet er litt spesielt. Men når først systemet er lagd slik, vil jeg benytte det til å gi en tilbakemelding til Mona om at jeg/vi er veldig godt fornøyd med henne som vår fastlege. Både når det handler om å bli møtt og sett, bli tatt på alvor og opplevelsen av å bli godt ivaretatt.

Utrolig god lege!

Lege: Mona Størseth Skrevet

Har gått til denne damen i noen år nå, og er veldig fornøyd. Tar seg alltid god tid til å høre på meg, selv om jeg vet at jeg har en tendens til å overdrive noen ganger. Henviser der det er nødvendig, og bestiller blodprøver hvis det trengs. Leste en kommentar her om at hun skriver mye på pcen, men føler ikke at det er et problem. Det er jo viktig å dokumentere det som blir sagt. Jeg bruker bare å vente til hun er ferdig med å skrive hvis jeg har mer på hjertet. Ikke noe problem! Flink til å berolige og sette ting i kontekst, som kanskje ikke er like lett for en pasient med lite medisinsk kunnskap. Kjempefornøyd!