Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

Veldig hyggelig og flink

Lege: Mona Størseth Skrevet

Svært hyggelig og tillitsfull. Tar deg seriøst og bruker den tiden som trengs. Får en GU til å virke som det mest naturlige i verden.

Både og.

Lege: Mona Størseth Skrevet

Hun er hyggelig og lett å prate med, men hun ga meg følelsen av at jeg kastet bort tida hennes og ikke var skikkelig syk et par ganger. Dette var til hennes forsvar magesmerter, som ikke alltid er lik lett å diagnostisere, men det kjennes ikke OK at legen din gir inntrykk av at hun tror du later som du er sykere enn du er. Tommel ned.

Kald og ordknapp

Lege: Mona Størseth Skrevet

Jeg forventer meg ikke rullekake når jeg kommer til legen, men ikke heller ønsker jeg å føle at jeg må være så rask jeg kan så neste person kan komme inn. Legen bør har vurdert på forhånd hvor mange pasienter det er plass til og ikke overbooke. Jeg er stresset nok som det er. Når jeg hadde sagt hva som feilet meg spurte jeg om jeg kunne stille et spørsmål om en annen ting som plaget meg. Uten å se på meg sa hun "Ja. Hvis det er et kort spørsmål." Med trykket på "kort". Lite vennlighet og forståelse. Jeg bekter å bestille ny "time" for hver spørsmål. Det har jeg ikke råd til. Alt i alt var jeg der inne i ca. 5 minutter..

Den aller beste legen i byen!

Lege: Torunn Telneset Skrevet

Jeg synes jeg er heldig som har hatt Torunn som fastlege i 20 år. Når det ofte tar lang tid på venteværelset så skjønner jeg at det er fordi hun tar seg tid til pasientene som er før meg også. Så vet jeg at hun tar seg god tid til meg også. Hun er faglig dyktig, lyttende og empatisk og følger alltid opp når det er behov for det. Jeg føler meg trygg og ivaretatt hos fastlegen min:)

Dyktig

Lege: Mona Størseth Skrevet

Hyggelig og effektiv dame, veldig lett å prate med, ingenting er flaut eller vanskelig. Et veldig positivt inntrykk!