Fannrem legesenter

Telefonnummer72 48 65 4072 48 65 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Megardsvegen 6A 7320 Fannrem

Siste vurderinger av Fannrem legesenter

Nøye og følger opp

Lege: Inger Martha Helmersen Skrevet

Ringer bestandig tilbake og tar pasienten på alvor. Hatt henne som fastlege i 15 år. Hun er oppdatert på sykdommer og behandlinger.

Utrolig flink lege

Lege: Endre Rao Skrevet

Veldig oppdatert på seneste forskning, grundig undersøkelse og er oppriktig interessert i å finne den absolutt beste behandling.
Føler at han tar alle like seriøst, om det er en ordinær forkjølelse eller en noe alvorlig sykdom.
Han er genuint interessert i å hjelpe sine pasienter, og kikker ikke på klokka for å holde tiden - han bruker den tiden han føler han trenger for å komme til bunns i problemet.
Flink til å henvise videre om det er nødvendig, og flink til å gi tilbakemeldinger som folk ofte venter på.

Problemet er at alle sitter med denne oppfatningen av han, derfor til tider noe ventetid for å få tak i han

Den beste legen jeg har hatt!!! Hun tar meg på alvor og er flink til å lytte. Jeg veit at hun er faglig oppdatert.

Lege: Astrid Katarina Moen Fagerli Skrevet

Den beste legen jeg har hatt!!! Hun tar meg på alvor og er lyttende. Hun tar seg alltid god nok tid til meg. Hun et faglig oppdatert og gir meg alltid tilbakemelding om ulike prøver som er tatt.

Tydelig. Grundig. Faglig sterk. Engasjert.

Lege: Tore Singsås Skrevet

Trygghet og høyt fagnivå.
Ryddig, systematisk og autoritær som gir en tillitskapende relasjon mellom pasient og behandler.

Medisinsk og faglig flink. Veldig distansert menneskelig.

Lege: Inger Martha Helmersen Skrevet

Ut fra mine opplevelser mener jeg hun er faglig dyktig på medisinske spørsmål. Føler ellers at jeg er "pasient på samlebånd". Hun er korrekt, men oppleves VELDIG distansert, og uinteressert i deg som enkeltmenneske. Har følt meg godt ivaretatt på mange vis, men hun oppleves som sagt veldig distansert.