Ranheim Legesenter DA

Vikelvfaret 4 7054 Ranheim

Siste vurderinger av behandlere ved Ranheim Legesenter DA

Dyktig og imøtekommende

Lege: Ingjerd Murvoll Skrevet

Fikk fort og effektiv hjelp når jeg trengte det. Opplevde en lege som lyttet og var imøtekommende. Følte meg godt ivaretatt. God informasjon om videre oppfølging.

En lege for livet

Lege: Torgeir Fjermestad Skrevet

Dr. Fjermestad er den beste fastlegen jeg har hatt siden fastlegeordningen startet tidlig på 90’ tallet. Jeg har ikke byttet mange ganger selv, men har blitt flyttet om i forbindelse med at leger har redusert liste eller flyttet en 2-3 ganger.

Dr. Fjermestad lytter, tar deg på alvor og ønsker deg et så godt liv som mulig. Selv om man kanskje strever med både fysiske og psykiske plager har han som regel løsninger som hjelper på livskvaliteten. Fremstår som meget kunnskapsrik. Flink til å bruke støtteapparat ellers i kommunen, for eksempel fysio, DPS eller det som er best for deg. Jeg trodde opprinnelig han var i 50 årene, men ser han er blitt 67. Håper han fortsetter noen år til før han går av med pensjon.

Ellers vil jeg nevne at helsesekretærene på Ranheim Legesenter er imøtekommende, hyggelig og tar deg på alvor!

Anbefales ikke

Lege: Marthe Sand Skjelbred Skrevet

Jeg opplevde å bli avvist, hvor det var som å snakke til en vegg, og hun møtte meg aldri i blikket. Lite medmenneskelighet og støtte.

En topp fastlege

Lege: Karl Ulvan Hilt Skrevet

Hilt henviser til andre ved forespørsel,virker utrolig effektiv selv om pasientene har inntrykk av at han tar seg god tid.Han er svært godt orientert om nye medisiner som pasienten kan få stor glede av.
Jeg har hatt mange leger i mitt lange liv,
men Karl Hilt er en doktor en føler seg trygg hos.

Caring

Lege: Marthe Sand Skjelbred Skrevet

Marthe has made me feel comfortable and taken care of especially after a long time struggling with mental health.

I feel like she wants to help me to get better and not just give me medicine to avoid one more problem. She gave solutions, and wants to follow up to make sure the solution is working.

It helps me to get better and happier by knowing I have a doctor I can trust and wants to help me.