Ranheim Legesenter DA

Vikelvfaret 4 7054 Ranheim

Siste vurderinger av Ranheim Legesenter DA

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Karl Ulvan Hilt Skrevet

Jeg har hatt Karl som fastlege i mange år, og jeg har hatt ganske mange legebesøk i løpet av de siste årene. Jeg blir alltid møtt med omsorg og trygghet, uansett om jeg kommer med et lite problem eller en større bekymring. Han har bred kunnskap, og er samtidig flink til å henvise videre hvis han mener at det er nødvendig. Jeg føler meg trygg på at jeg får den hjelpen jeg trenger og er veldig fornøyd med Karl som fastlege.

Nydelig fastlege!

Lege: Karl Ulvan Hilt Skrevet

Hele familien har hatt Karl som fastlege de siste årene, og det er vi veldig fornøyd med! Jeg skal iallefall aldri bytte. Han er interessert, lyttende, empatisk og tar seg tid til deg. Stikk motsatt av de som jobber i resepsjon og på lab der. For noen så sure og arrogante folk (både på telefon og når du møter dem personlig) skal man lete lenge etter.
Men tommel opp for Karl, han er bra!

Trygg og kunnskapsrik!

Lege: Marthe Sand Skjelbred Skrevet

Er veldig fornøyd med henne som fastlege for meg selv og mine barn. Vi blir alltid tatt godt imot og hun lytter til våre bekymringer.Hun er alltid imøtekommende og trivelig. Er imponert over hvor mye kunnskap hun har.En fastlege å anbefale!!

Usikker og arrogant

Lege: Marthe Sand Skjelbred Skrevet

Ikke en god lytter. Stiller spørsmål som ikke gir rom for å svare på en åpen måte. Vanskelig å få øyekontakt med. Sitter mye å stirrer i PCen gjennom konsultasjonen. Ikke mulig å kommunisere med henne på tekniske plattformer. Virker fersk. Ikke god kjennskap til tilbudene i spesialisthelsetjenesten og ellers i kommunen. Vanskelig å få en følelse av at hun har empati med deg.

Går gjerne ut derfra med en følelse av at hun ser på deg som bryderi. Konsultasjonene blir veldig stive og stakkato.

Henviser i liten grad videre når nødvendig.

Meget kompetent og hyggelig

Lege: Ingjerd Murvoll Skrevet

Ingjerd Murvoll fremstår som faglig sterk og trygg i sin gjerning som fastlege. Når hun i tillegg både er svært hyggelig og tilgjengelig ved behov, er dette en lege som kan anbefales på det sterkeste.