Lommedalen Legekontor

Tlf: 67 80 20 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Lommedalen Legekontor

Ser hele menneske

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Hele familien har Wenke som fastlege. Inkludert eksmannen. Det gjør at hun kan vurdere hele familiesituasjonen under ett, og det gjør hun. Hun ser oss alle og vi blir svært godt ivaretatt. Wenke er ydmyk, lytter til pasientens egen mening og henviser til spesialist når det er behov. Jeg har flyttet og må kjøre nesten to timer for å komme til fastlegen. Bytter ikke for alt i verden. Wencke kjenner meg og hun vet at når jeg ber om hjelp, så trenger jeg det virkelig.

Veldig dyktig lege

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Vi er en familie på fire som alle har Wenke som fastlege. Hun er veldig flink til å lytte og finne en løsning. Anbefaler henne på det varmeste.

Blir behandleg for den man er !

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Har hatt Wenke Wahl som fast lege i nærmere 20 år , og har alltid blitt tatt på alvor !
Ved den minste tvil har jeg alltid blitt henvist videre .
Jeg vil absolutt anbefale henne !
Takk for både omsorg og omtanke !

Fantastisk fastlege

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Hun har alltid tid, tar deg seriøst og har alltid en god klem på lager dersom du har behov for det. Hun er veldig god på oppfølging og viser at hun virkelig bryr seg. Jeg har aldri hatt den samme tilliten til en lege som jeg har til Wenke.

Pasient i fokus! Følger opp

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Dette er en lege som virkelig følger opp pasientene sine. Vi er en familie på 3 som alle går til henne. Er hun i tvil så finner hun ut av det eller sender deg videre til spesialist.
Må innrømme at ble litt skeptisk til fasilitetene første gang vi var der litt slitne lokaler. Men all skepsis er borte etter mange møter med Wenke. Kommer aldri til å vurdere å skifte lege. Hadde alle leger vært så omsorgsfulle og flinke til å følge opp så hadde helsenorge vært mye bedre enn det er i dag

enestående

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Omsorgsfull, rolig, enestående til å følge opp pasientene side på alle plan. Forståelsesfull person. En som virkelig bryr seg, og viser omsorg på en menneskelig måte. Du kan ikke finne noen flinkere lege enn Wenke Wahl er.

Oppriktig interessert og følger opp pasienten

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Dr. Wahl har vært fastlege for våre barn siden de var små. Når det har vært noe, har hun vært oppriktig interessert i å finne ut av det - evt henvist videre om nødvendig - og ikke minst fulgt aktivt opp i etterkant.

Kunnskapsrik lege og god på tillitsgivende samtaler

Lege: Rolf Faste Nilsen Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med min fastlege og har ikke tenkt til å bytte lege selv om jeg snart skal flytte. Han har meget stor faglig kunnskap, og har i tillegg evne til å berolige gjennom informative samtaler. Han har god tid til meg og den gode samtalen som gjør at jeg føler meg bedre allerede når jeg har vært innom kontoret hans. Har også vært hos Rolf for konsultasjon med mine barn. Også da er han veldig god på kontakt med barna og jeg ser at de føler seg trygge. En fantastisk god lege og et godt medmenneske. Den beste fastlegen jeg har hatt.

Omsorgsfull og dyktig

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Har stor forståelse for pasienten og følger godt opp. Kan Absolutt ambefales!

En svært dyktig lege

Lege: Rolf Faste Nilsen Skrevet

Jeg er svært fornøyd med denne legen. Han stiller alltid opp, er høflig, barnevennlig, og gir gode råd. Han er pålitelig og har mye erfaring.

Meget god lege

Lege: Rolf Faste Nilsen Skrevet

En lege som inngir tillit, som holder seg godt oppdatert og som viser omsorg for sine pasienter. Vennlig, lett og snakke med og interessert.
Populær lege i nærområdet.

Beste legen som finnes.

Lege: Rolf Faste Nilsen Skrevet

Litt vanskelig å komme gjennom tlf og det tar noen dager før man kan få time, men det er verdt ventingen. Han har vært familie legen vår i over 25 år. Kunne ikke vært mer fornøyd med Rolf!!

Hyggelig lege

Lege: Rolf Faste Nilsen Skrevet

Hadde Faste Nilsen som fastlege i mange år, før jeg flyttet ut av kommunen.
Han hadde alltid god tid til meg som pasient og brukte alltid den tiden som trengtes for at både han og jeg skulle være fornøyd med resultatet. Ga alltid gode råd og utførte sine oppgaver til fulle!
Telefontiden kunne iblant være lang, spesielt om morgenen når alle akutt-tilfellene ringtes inn, men ellers rimelig greit å komme igjennom.

Glimrende lege!

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Hun er faglig dyktig, profesjonell og omsorgsfull. Utfordrer ift løsninger og støtter når det er behov for det. Flink til å følge opp.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Engasjert, medmenneskelig, støttende og meget kapabel! En gjennomført god lege!

God lege

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Hun er en hyggelig og (etter hva jeg er istand til å vurdere) en veldig dyktig lege, anbefales!

Meget fornøyd

Lege: Rolf Faste Nilsen Skrevet

Bare positive erfaringer. Han tar seg tid og oppleves å ha faglig god kompetanse.

Svært god!

Lege: Rolf Faste Nilsen Skrevet

Nøye, god, lyttende, støttende, kunnskapsrik, ydmyk.

En verdig representant for legestanden

Lege: Rolf Faste Nilsen Skrevet

Rolf Fast-Nilsen er en meget god lytter, som tar seg god tid med sin pasient. Han kunne sikkert hatt langt flere på sin pasient-liste, men han tar ikke imot flere enn dem han kan ta godt vare på. Det er mitt grunnleggende inntrykk: jeg blir godt tatt vate på! Jeg har ikke noe å utsi på hans praksis. Han har et arbeidssystem som gir meg som pasiemt rask tilgang til hans tjenester. Jeg har flere ganger blitt dypt taknemmelig for at en legetime kan ordnes ved akutt behov. Noen ganger er det litt vanskelig å komme frem på telefon, men det blir en negativ bagatell som forsvinner i min oppfattelse av en veldreven legepraksis.