MediSyd A/S

Vestre Rosten 79 7075 Tiller

Siste vurderinger av behandlere ved MediSyd A/S

Lettere irritert lege..

Lege: Jakob Ciljan Skjelbred Skrevet

Første møte var relativt ok, selv om han virket bastant og hadde gjort seg opp en mening på et opplegg som skulle fungere best mulig for meg som pasient. Selv følte jeg at han ikke hadde nødvendig innsikt i min sykehistorie og skjønte ikke helt hva han baserte sine vurderinger av situasjonen. På møter senere følte jeg at han ikke lyttet til mine behov, da han ville kjøre sitt opplegg. Ikke fornøyd, og glad for at jeg ikke har han som fastlege, og det kun er i enkelte tilfeller.

Ikke særlig interessert

Lege: Jakob Ciljan Skjelbred Skrevet

Ingen blikkontakt, ingen håndhilsning. Veldig alvorlig type, og ikke særlig pratsom. Følte meg lite velkommen rett og slett. Kan nok faget sitt veldig godt, men burde virkelig gå inn for å få pasienten til å føle seg mer velkommen.

Styr unna..

Lege: Bent Korssjøen Skrevet

Kom til legetimen da jeg slet med smerter i skulderene. Fyren trodde ikke på det jeg sa og mente jeg bare var ute etter sykmeldinger. Det er en grunn til at at fyren har masse ledige plasser på lista si.

Den beste

Lege: Per Schrøder Skrevet

Som pasient med en kronisk sykdom har jeg den uheldige glede av å ha møtt mange leger, og dr. Per Schrøder er den beste. Han tar seg tid til å lytte til deg, hjelper deg med det som feiler deg eller sender deg videre hvis det trengs. En meget hyggelig, trygg og svært dyktig lege.

Veldig førnøyd:)

Lege: Jakob Ciljan Skjelbred Skrevet

Tar pasienten på alvor,lytter når du snakker,grundig undersøkelser.Trivelig og lett å prate med. Anbefales på det varmeste.God service på Heimdal Helsehus.