MediSyd A/S

Vestre Rosten 79 7075 Tiller

Siste vurderinger av behandlere ved MediSyd A/S

Faglig dyktig.

Lege: Bent Korssjøen Skrevet

En super lege. Virker å være meget oppdatert i faget sitt. Vært legen min/vår i flere år. Gjør jobben sin, bytter aldri lege.

Anbefales !

Lege: Bent Korssjøen Skrevet

Superfornøyd, hatt samme lege i 5 år. Følger opp og har peiling det han holder på meg. Anbefales sterkt!

Velg annen lege

Lege: Bent Korssjøen Skrevet

Uempatisk, frekk og arrogant. Anbefaler ingen å ha denne legen, vanskelig å snakke med og fortelle om egen helsetilstand. Denne lege lytter ikke til eller ser på pasient, tar ikke pasient alvorlig og virker ikke som om han noe ønske om å hjelpe. Virker som om han har ett snevert fagfelt og er mere opptatt av å stirre på datamaskinen.

Holder ikke avtaler!

Lege: Kristin Lein Rendum Skrevet

Jeg skulle få henvisning som var en hastesak. Etter to måneder hadde jeg enda ikke hørt noe. Jeg kontaktet legekontoret, og de ga meg navnet på legen de hadde gitt henvisning til. Jeg ringte de, og fikk beskjed om at henvisningen ikke hadde blitt sendt inn før nesten tre uker senere, og at det ikke var lagt inn som en hastesak. Personalet er ikke særlig hyggelig, og man gruer seg til å ringe eller komme innom. De har også en SMS tjeneste, der de sender småfrekke svar, skikkelig dårlig service! Da jeg klaget på at legen min ikke hadde lagt det inn som hastesak, fikk jeg bare beskjed om å ringe rundt selv.

Veldig dyktig lege. Anbefales!

Lege: Jakob Ciljan Skjelbred Skrevet

Har bare positive erfaringer med Skjelbred. Han er beroligende og rolig, samtidig som han tar ting på alvor. Når du kommer inn på dette kontoret møter du en lege som virkelig vil deg vel og som tar det du forteller alvorlig. Utrolig dyktig og behagelig lege som anbefales på det sterkeste!