MediSyd A/S

Vestre Rosten 79 7075 Tiller

Siste vurderinger av behandlere ved MediSyd A/S

Trivelig, dyktig, men ikke så mye på jobb

Lege: Per Schrøder Skrevet

Denne karen er nok blitt FOR populær. Han er flink og løsningsorientert, har uten tvil faglig tyngde, men desverre er han mye borte. Jeg har blitt fortalt at han har andre arbeidsområder også, men det er mindre viktig for meg. Når jeg trener legen til min sønn hjelper det lite at det er en god forklaring på hvorfor han ikke er der. HAN ER IKKE DER.

Jeg har aldri hatt annet enn positive erfaringer med Schrøder, de gangene jeg har fått tak i ham, er er bare ikke så fryktelig ofte man får tak i ham.

Ellers er Heimdal Helsehus totalt SPRENGT når det gjelder kapasitet. Legetime der kan du omentrent bare glemme å få samme mnd som behovet oppstår med mindre det er snakk om en akkuttime. Akkuttimer er det også ugreit med, men det er kanskje slik det er i Norge nå.

Totalt sett vil jeg si at Schrøder er en over snittet dyktig lege, OM du får tak i ham, men at du generellt sett bør styre unna Heimdal Helsehus. Heimdal Helsehus er det aller dårligste "legesentret" jeg har opplevd, kapasitetsmessig. I snitt ville det for meg vært mer effektivt å beholdt fastlegen min på østlandet.

Veldig godt fornøyd

Lege: Kristin Lein Rendum Skrevet

Har vært hos Kristin L. Rendum et par ganger i tillegg til at jeg har vært med min datter (ung voksen) ved flere anledninger. Min opplevelse er at dette er en lege som kan å lytte og som ikke har en ovenfra-og-ned-holdning til pasienten. Opplevde at hun ordnet kjapt med henvisninger til min datter som hadde behov for to operasjoner.

Jeg ble overført til Rendum som fastlege, da min tidligere fastlege endret arbeidssted. Dette ser jeg på som et lykketreff! Sjelden jeg har behov for lege, og jeg er relativt "tøff", men setter allikevel pris på en lege som er lett å prate med.

Ingen favoritt

Lege: Bent Korssjøen Skrevet

Kan bekrefte opplevelsen flere har hatt med å føle at man ikke blir tatt på alvor og at vedkommende fremsto som arrogant. Var svært direkte både i forhold til overvekt og røyking - min påstand er at det er kjempebra at legen tør å stille spørsmål i forhold til dette, men at det krever noe innsikt å gjøre det på en måte som motiverer til endring. Kort fortalt er min opplevelse at vedkommende ikke er en person med gode kommunikative egenskaper.
Godt mulig at han er en dyktig lege utover dette, så om du ikke har behov for noen som er ok å snakke med på en dårlig dag så er det kanskje en helt grei fastlege.

Min fastlege i nesten 20 år.

Lege: Per Schrøder Skrevet

Han er super, da ungene var små kunne han ringe på kveldstid og spørre hvordan det gikk etter legebesøk tidligere på dagen.
Han henviser alltid videre ved behov, og er veldig lett og snakke med.
Jeg stoler 100% på ham, ikke snakk om å bytte ut ham nei!

Belærende lege

Lege: Kristin Lein Rendum Skrevet

Har hatt Kristin i ca. et år nå, etter at fastlegen min sluttet på Heimdal Helsehus. Hun virker veldig trivelig i starten, men når det kommer til problemer du skulle ønske å prate om, er hun ikke særlig behjelpelig. Føler aldri at jeg har fått utbytte av en legetime hos henne, og går ofte fra timen som et spørsmålstegn. Hun er overkjørende og belærende, og tar avgjørelser uten å informere om bivirkninger eller andre alternativ. Ikke særlig fornøyd..