Skaun Legekontor

Rådhusvegen 6 7353 Børsa

Siste vurderinger av Skaun Legekontor

Alltid forsinket, men ellers helt ok

Lege: Helge Hatlevoll Skrevet

Man må beregne god tid når man skal ha time hos denne legen. Skal jeg inn klokken 09.00 så kan det godt hende at jeg ikke kommer inn før klokken 10 og ikke kommer ut før kanskje klokken 10.30?
Noen opplever det som trivelig og et tegn på at man bryr seg, men selv opplever jeg til tider nysgjerrigheten om privatliv/organisasjonsarbeid/politikk som litt påtrengende. Når jeg har behov for medisin mot halsbetennelse så ser jeg ikke det store behovet for å utrede overfor legen hva som kommer til å skje under kommunestyremøtet i sak xx om to dager og hva mitt parti mener om forslag z eller hvem som skal samarbeide med hvem etter valget.

Ikke tatt på alvor

Lege: Smail Mandzuka Skrevet

Følger ikke opp noe som helst - tilsynelatende helt likegyldig...
Får en følelse av at legen tror man er en dust som har funnet på en masse greier..

Trygg

Lege: Helge Hatlevoll Skrevet

En flink lege som ser hele menneske og som tar seg tid når det er nødvendig. All resepekt for han og jobben han gjør.

Meget godt

Lege: Jens Eskild Musum Skrevet

Grundig, forklarende, setter seg inn i dine problemer.
Tar seg god tid.
Kunnskapsrik.
Tar pasienten alvorlig.
Jeg har ikke en ting han kunne forbedre.

Fantastisk flink og enestående lege

Lege: Helge Hatlevoll Skrevet

Har hatt han som fastlege siden jeg flyttet hit i 2006 og kommer aldri til å skifte.Han er fantastisk flink innen psykiatri,behagelig og forståelsesfull og alltid et smil på lur.Selv om det kan være litt ventetid så tar han det igjen når en først har kommet inn,og om det tar 10 minutt eller 1 time så tar han seg alltid tid til meg.Han er alltid tilgjengelig og trenger jeg snakke med han uten og ha time så finner han alltid tid til meg likevel.