Skaun Legekontor

Telefonnummer72 86 73 0072 86 73 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusvegen 6 7353 Børsa

Siste vurderinger av Skaun Legekontor

Fantastisk flink og enestående lege

Lege: Helge Hatlevoll Skrevet

Har hatt han som fastlege siden jeg flyttet hit i 2006 og kommer aldri til å skifte.Han er fantastisk flink innen psykiatri,behagelig og forståelsesfull og alltid et smil på lur.Selv om det kan være litt ventetid så tar han det igjen når en først har kommet inn,og om det tar 10 minutt eller 1 time så tar han seg alltid tid til meg.Han er alltid tilgjengelig og trenger jeg snakke med han uten og ha time så finner han alltid tid til meg likevel.

Helt ok.

Lege: Smail Mandzuka Skrevet

Helt grei lege som lytter og henviser videre hvis ikke han kan ordne det. God nok norsk. Er litt for ivrig på sykemeldinger for min del, men aksepterer ett "nei" greit.

Veldig trivelige damer i resepsjonen på Skaun legekontor, lett å få time på kort varsel.

Flink og effektiv lege

Lege: Hilde Susanne Hansen Skrevet

Hilde er presis og man kommer inn til rett tid. Hun tar seg tid til å lytte og er generelt en god lege.

Google-legen

Lege: Margareth Selsås Skrevet

Fikk Margareth som fastlege når jeg flyttet til kommunen for noen år siden. Hun har erfaring og er god på å stille spørsmål, men en gang når hun ikke kunne finnen noen forklaring på et problem sa hun "Vi får vel Google da!". En annen gang senere stilte hun ikke spørsmål men sa bare "vet ikke". Når hun ikke finner svar på problemet gir hun opp, ingen henvisninger, ingen forslag til løsninger, ingenting. Byttet fastlege etter en stund, da det er lang ventetid på Skaun legekontor er det kjedlig å måtte betale for å ingenting. Har også benyttet privatlege til stor hjelp noen ganger.

Flink lege

Lege: Smail Mandzuka Skrevet

Har gitt familien god hjelp i mange år! Har aldri hatt problemer. Forstår problemet, og henviser videre, dersom det er behov for det.