Skaun Legekontor

Telefonnummer72 86 73 0072 86 73 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusvegen 6 7353 Børsa

Siste vurderinger av Skaun Legekontor

Fantastisk flink og enestående lege

Lege: Helge Hatlevoll Skrevet

Har hatt han som fastlege siden jeg flyttet hit i 2006 og kommer aldri til å skifte.Han er fantastisk flink innen psykiatri,behagelig og forståelsesfull og alltid et smil på lur.Selv om det kan være litt ventetid så tar han det igjen når en først har kommet inn,og om det tar 10 minutt eller 1 time så tar han seg alltid tid til meg.Han er alltid tilgjengelig og trenger jeg snakke med han uten og ha time så finner han alltid tid til meg likevel.

En forståelsesfull og dyktig lege

Lege: Eli Kathinka Selsås Skrevet

Når man trenger hjelp er det viktig at man får den hjelpen, og det får man virkelig av denne legen. Hun er veldig forståelsesfull og følger med når du prater om dine problemer og hun hjelper deg meget godt og mye uansett hvilke symtomer du har. Meget fornøyd med å ha henne som fastlege🙂

Helt ok.

Lege: Smail Mandzuka Skrevet

Helt grei lege som lytter og henviser videre hvis ikke han kan ordne det. God nok norsk. Er litt for ivrig på sykemeldinger for min del, men aksepterer ett "nei" greit.

Veldig trivelige damer i resepsjonen på Skaun legekontor, lett å få time på kort varsel.

Flink og effektiv lege

Lege: Hilde Susanne Hansen Skrevet

Hilde er presis og man kommer inn til rett tid. Hun tar seg tid til å lytte og er generelt en god lege.

Styr unna denne legen!

Lege: Eli Kathinka Selsås Skrevet

Legen er uempatisk. Lytter ikke. Fremstår som oppgitt over at jeg er hennes pasient. Ved et tilfelle, ropte hun "du må ikke tro at du kan få cannabis fra dette kontoret!", selv om jeg kun spurte om rusfri CBD for å erstatte mitt "illegale" rusforbruk av cannabis. Jeg opplever det som umulig å få hjelp fra denne legen. Styr unna slike leger, hvis du ønsker å bygge deg opp, sier jeg bestemt. Jeg ba konkret om etterkontroll på brukne ankler, ny utredning av min revmatisme, pårørende-psykolog i forbindelse med at min datter er bortført av sin mor (verken Politiet eller barnevernet har kontroll over situasjonen), og CBD. Denne legen ba meg faktisk om å finne en annen lege allerede på min andre konsultasjon. Jeg mener at slike leger må fjernes fra systemet. Folk behøver empati, omsorg og et punkt å sparke seg opp fra. Dette er jo i bunn og grunn fastlegens hovedoppgave. Jeg byttet fastlege etter to konsultasjoner.