Skaun Legekontor

Rådhusvegen 6 7353 Børsa

Siste vurderinger av Skaun Legekontor

Rotete, treig, usaklig og distre.

Lege: Helge Hatlevoll Skrevet

Jeg har vært inne hos Helge med flere av ungene mine og har aldri kommet ut derfra med en positiv erfaring. Han er ALLTID forsinka, han sjekker ikke barnet skikkelig, han behandler ikke barna ut fra den alderen de er, han bruker enormt med tid på usakligheter både i prat og annet fjas. Svært misfornøyd!

Engasjert og trygg

Lege: Hilde Susanne Hansen Skrevet

Jeg har hatt Hilde som fastlege i tre år. Vært gjennom litt forskjellig, og hun har alltid vært lyttende, hjelpsom og nøye. Anbefaler henne som fastlege.

Utrolig flink og forståelsesfull fastlege!

Lege: Eli Kathinka Selsås Skrevet

Jeg hadde henne for noen år tilbake siden når hun jobbet på Skatval legekontor. Hun lytter, forstår og viktigst av alt: Hun dømmer ikke! Her har flere i Trøndelagsdistriktet mye å lære.

Forståelsesfull og flink lege

Lege: Eli Kathinka Selsås Skrevet

Etter flere dårlige erfaringer med legene på Skaun legekontor føler jeg endelig vi er kommet til en person som lytter og tar en på alvor.
Her blir man hørt og fulgt opp på en god måte. Henvisninger går raskt og smertefritt, og hun er også dyktig med barn. Et godt bidrag til legekontoret.
Tommel opp!

Glimrende fastlege

Lege: Anne Marte Gisnås Skrevet

Anne Marte er en nydeig fastlege. Tar seg tid til å høre på deg, henviser videre om hun er usikker og informerer om prøvesvar, som nevnt i andre vurderinger. Terningkast ti!