Strinda Legesenter AS

Vegamot 8 B 7049 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Strinda Legesenter AS

usikker

Lege: Esten Kvello Skrevet

Har blitt konsultert til Kvello to ganger og opplever ham som hyggelig og imøtekommende. Derimot føler jeg det har vært "jeg" som må diagnostisere meg selv hver gang jeg har vært der, og at jeg må spørre meg fram til hva han tenker fordi han ikke gir meg mer spørsmål eller informasjon om hva vi bør gjøre videre. Jeg kan forstå det dithen at Kvello ikke ønsker å feilinformere meg eller gi meg forhåpninger om hva diagnosen kan være - men jeg opplever heller dette som usikkerhet. Følte at det var på grunn av mitt "mas" eller mange spørsmål om hva jeg burde gjøre for å undersøke smertene videre og få en løsning på det, at jeg ble henvist videre.

Opplever han derfor som usikker og at jeg må oppføre meg mer "hysterisk" enn nødvendig for å vise at jeg ønsker å få bukt med smertene mine.

Lyttende og oppriktig interessert i problemstillingen din!

Lege: Liv Løvaas Skrevet

Løvaas er en kunnskapsrik lege, informerer godt og viderehenviser ved behov. Jeg føler at både jeg og lillemor blir godt ivaretatt. Kjempefornøyd!

Mangler kunnskap

Lege: Esten Kvello Skrevet

Esten Kvello er en trivelig og lyttende lege, men opplever ofte at han er usikker og mangler nødvendig kunnskap. Håper at han kan utfordre seg selv med å heve egen kunnskap slik at han kan bli tryggere i sin jobb. Det vil da være enklere å ha tillit til det han gjør med, og sier om, kroppen din. I en slik jobb er denne tilliten viktig. Jeg har ikke denne tilliten til Kvello, og er ofte usikker etter legetimen. Dette skyldes at jeg ikke føler at han tar jobben sin på alvor, grunnet det jeg har skrevet over om manglende kunnskap.

dårlig erfaring med han her når det blir vansekligere enn enkle legeoppgaver

Lege: Esten Kvello Skrevet

Jeg synes han fungerer greit på ordinære ting som f.eks influensa, halsinfeksjoner, ryggvondt osv. men når det gjelder forståelse for andre ting f.eks psykiske reaksjoner etter kreftbehandling etc. er han ekstremt dårlig. Jeg føler meg ikke tatt på alvor i det hele tatt, han vil helst ikke snakke om det og føler at han vil ha meg ut av kontoret fortest mulig! Dette er uholdbart!
Hvis du trenger en lege som må kunne litt utenom den ordinære så skygg unna!

fenomenal!!

Lege: Liv Løvaas Skrevet

Dr Løvaas er uten tvil den desidert beste fastlegen jeg noen gang har hatt!
Hun lytter, besitter stor kunnskap og er ikke redd for å henvise videre om det trengs.
Hun lytter, stiller gode spørsmål og overkommelige krav.
Jeg er meget fornøyd med min fastlege som jeg har hatt siden oppstarten av Strinda legesenter.

Fine venterom, godt med parkeringsplasser og ressurssterke ansatte.
Det eneste jeg har å si noe på der er at jeg er mindre fornøyd med køsystemet ved laboratoriet.
De fleste ansatte jeg har møtt på er hyggelige og vennlige, desverre er det en ansatt der som trekker ned på det punktet. Hun har jeg ofte opplevd som krass og litt streng helt uten grunn.