Havstein Legesenter

Statsråd Kroghs vei 15C 7021 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Havstein Legesenter

Dyktig og Hyggelig

Lege: Randi Lovise Sjønnegård Skrevet

Svært flink og hyggelig dame som følger opp pasientene sine. Veldig flink med barn og tar seg alltid god tid.

Bytter aldri!

Lege: Tone Lundeby Skrevet

Tone er en fantastisk dyktig lege som setter pasient i fokus. Empatisk og løsningsorientert. Lytter og tar seg tid hver gang. Legger opp opplegg med pasient i fokus hele tiden. Føler jeg alltid blir tatt på alvor.
Hatt henne som fastlege i 9 år, flyttet fra bydelen der hun jobber, men jeg kjører heller til andre siden av byen enn å bytte lege.

Fantastisk lege!

Lege: Tone Lundeby Skrevet

Har ikke henne som fastlege men vært i kontakt med henne som helsepersonell. Som helsepersonell er man i kontakt med mange forskjellige leger og jeg må bare si at det er mye rart der ute. Tone er rett og slett fantastisk! Utrolig grundig, hun lytter og behandler sine pasienter med empati. Hun er rett og slett drømmelegen med stor D. De som har henne som fastlege skal prise seg lykkelig!

En av de verste

Lege: Randi Lovise Sjønnegård Skrevet

Kom til henne pga at min fastlege var borte. Intet tiltalende vesen, intet smil (barn som var på timen). Arrogant og ekkel tone, avbrøt bryskt når man stilte flere spørsmål. Anbefales ikke.

Kjempedyktig

Lege: Tone Lundeby Skrevet

Jeg har hatt Tone som lege i ca fire år, og har vært kjempefornøyd. Hun er rett og slett veldig dyktig. Jeg bytter fastlege pga flytting, men skulle gjerne tatt med meg henne!