Hegra Legekontor

Telefonnummer74 83 46 8074 83 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hegra Legekontor 7520 Hegra

Siste vurderinger av Hegra Legekontor

Dyktig, men treg

Lege: Solgunn Aalrust Skrevet

En veldig dyktig og kunnskapsrik lege som ser deg som pasient. Hun tar seg tid til å prate med deg og ønsker å hjelpe til i en hver situasjon. Dessverre er det ofte lang ventetid for å få og komme inn til time og for å få sendt henvisninger videre. Fram til jeg flyttet og byttet fastlege i 2015 var ikke helsetjenestene digitalisert.

Ser deg

Lege: Solgunn Aalrust Skrevet

Hun er der for deg,tar seg tid til å lytte.Kan snakke med henne om alt.Viser stor forståelse føler meg trygg med min fastlege

Unik Lege

Lege: Solgunn Aalrust Skrevet

Man skal lete lenge etter en slik lege i dagens samfunn.
Hun ringer opp pasientene sin, kommer på møter om det er behov. Hun bryr seg. Ja, hun kan glemme men hvem gjør ikke det i dag. Det er jo bare å minne henne på det.
Savner å kunne bestille time på nette, mulighet til å legge inn hva jeg som pasient trenger hjelp til ved møte hos legen. + å kunne betale med kort i automat etter lege møte.

kommer til og bytte fastlege ganske så fort

Lege: Arne Harald Solem Skrevet

jeg var i en bilulykker for et par måneder siden å sliter en stor del med både nakke å rygg.
føle at æ ikke bli trudd på når æ drar dit..
å en sånn følelse e jaggu ikke godt når en ikke klare å gjør nå, en liten gåtur med hunden slår mæ ut resten av dagen for da e ryggen å nakken helt ødelagt..
å når æ drar dit for og få hjelp igjen for at pillan han skreiv ut ikke funke å at ting ikke bli bedre å at han da ikke tar det seriøst nåkk e ille... å meste av tia bli brukt foran skjemen å tastaturet, ser på mæ en sjelden gang :/
her bli det bytting av lege ganske så fort!!!

Rolig og flink lege

Lege: Arne Harald Solem Skrevet

Arne har vært fastlegen til meg helt siden jeg var barn og han har vært legen til flere i familien min, han er en kjempegrei mann, han forklarer godt, forteller om legemidler og bivirkninger, og han gjør grundige undersøkelser.