Hegra Legekontor

Einar Bergs Veg 4 7520 Hegra

Siste vurderinger av behandlere ved Hegra Legekontor

Trygg, sikkert, grundig.

Lege: Arne Harald Solem Skrevet

Lege som hører på hva som blir sakt, og prøver å hjelpe. Hyggelig og nøye. Forklarer godt om diagnoser, legemiddler o.l. Føler Arne har godt tid/er rolig og grundig.

Nedlatende og uinteressert

Lege: Arne Harald Solem Skrevet

Veldig nedlatende i sin kommunikasjon. Ikke interessert i å lytte. Kan ikke anbefale denne legen dessverre.

Helt super

Lege: Solgunn Aalrust Skrevet

Flott lege som tar seg tid til pasientene sine. Hun er interessert og følger opp! Godt fornøyd på alle måter!

Fremragende

Lege: Solgunn Aalrust Skrevet

Etter mange år med mye flytting og utallige leger, har jeg endelig funnet en lege jeg er så fornøyd med. Aalrust er vennlig, profesjonell, forståelsesfull og yter mer enn jobben hennes krever. Hun er virkelig engasjert i mennesker på ikke kun et medisinsk plan, men mennesket utenfor timen. Føler meg sett og hørt hver gang jeg er hos henne. Hun har hjulpet meg der jeg ikke trodde det var hjelp å få. Takk så mye! Jeg gruer meg til å måtte bytte lege i fremtiden ved flytting. For bedre enn deg går det ikke an å få.

Dyktig, men treg

Lege: Solgunn Aalrust Skrevet

En veldig dyktig og kunnskapsrik lege som ser deg som pasient. Hun tar seg tid til å prate med deg og ønsker å hjelpe til i en hver situasjon. Dessverre er det ofte lang ventetid for å få og komme inn til time og for å få sendt henvisninger videre. Fram til jeg flyttet og byttet fastlege i 2015 var ikke helsetjenestene digitalisert.