Kirkegata legesenter

Kirkegata 1 A 7600 Levanger

Siste vurderinger av behandlere ved Kirkegata legesenter

Hyggelig og trygg

Lege: Tomas Nils Erik Forsberg Skrevet

Har ved flere anledninger følt oss godt ivaretatt hos denne legen. Prater godt med små barn, og betrygger foreldre på en fin måte.

Fantastisk

Lege: Desirre Wold Skrevet

Nettopp fått denne fantastiske legen som tar seg god tid og hører å lytter å forstår deg som pasient.Fantastisk dame som får deg til å smile.

Arrogant og utrivelig.

Lege: Tomas Nils Erik Forsberg Skrevet

Fra start til slutt ble jeg omentrent ikke hørt på noen av punktene jeg hadde. Tilbakemeldingene på problemene mine var arrogante og han utviste ingen lyttevilje. Han var mer interessert i å prate om arbeidsplassen min en å ta meg og mine problemer seriøst. En svært upedagogisk metode å jobbe på når har med mennesker å gjøre. Følte meg på ingen måte hørt eller ivaretatt.

Respektfull, uhøytidelig og trivelig

Lege: Tomas Nils Erik Forsberg Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt! At en lege kan faget sitt tar jeg for gitt, for det lærer de alle i sin utdanning. Thomas kan legefaget. Men at en lege er god på den menneskelige
biten, det å møte pasienten på en god måte, med respekt og empati, ha velutviklede sosiale antenner, være god å prate med,...ja rett og slett være et godt medmenneske, er ikke noe man kan lære på ei skole. Det er bare noe man har. Thomas har dette. I tillegg er han en god problemløser, blottet for selvhøytidelighet, og er derfor ikke redd for å henvise videre når han selv ikke har den nødvendige ekspertisen. Supertrivelig fyr!

Flink lege

Lege: Tomas Nils Erik Forsberg Skrevet

Kunnskapsrik lege som gjør sitt beste. Flink kar som lytter på hva jeg har å si. Kan anbefales på det sterkeste.