Fyrgata Legekontor

Fyrgata 3 7725 Steinkjer

Siste vurderinger av behandlere ved Fyrgata Legekontor

God og empatisk lege

Lege: Magnus Tølløv Kjøbli Skrevet

Jeg har hatt Magnus som fastlege, og kan anbefale han på det sterkeste. Magnus er en person som lytter til det du har av problemer, og gjør sitt ytterste for å finne løsninger på problemet. Magnus er empatisk, kunnskapsrik og også en hyggelig person, hvor man kan snakke om hverdagslige ting mellom prøvene.

Det var svært trist at Magnus sluttet som fastlege ved Vollen legekontor, men det gir også andre mulighet til oppleve god pasientbehandling!

Magnus er alltid klar til oppsatt time!

Beste lege og vi kommer til å savne han.

Lege: Magnus Tølløv Kjøbli Skrevet

Magnus var fastlegen til hele familien min her i Asker, alltid i godt humør og engasjert. Heldig disse som får han opp i Trøndelag. Medmenneskelig og trygg.

Beste fastlege jeg har hatt.

Lege: Magnus Tølløv Kjøbli Skrevet

Magnus er en trivelig trønder (også mitt morsmål). Skjelden forsinket, blid og imøtekommende. Følger opp grundig og er forberedt når jeg kommer.
Kommer til å savne ham.

Lite empati.

Lege: Magnus Tølløv Kjøbli Skrevet

Lite empati. Ikke spesielt hyggelig å være hos han. Jeg ble ganske satt ut og overrasket over hans væremåte i situasjonen.

Flink, Trygg og utrolig hyggelig

Lege: Magnus Tølløv Kjøbli Skrevet

Jeg har hatt mange leger, men dette er den desidert beste opplevelsen jeg har hatt. Magnus er sjelden forsinket så jeg sitter aldri lenge å venter. Han er i godt humør og han er veldig flink til å lytte til hva jeg sier. Han har alltid god kontroll før timen så jeg trenger sjeldent bruke tiden til å forklare ting jeg har forklart før. (Noe jeg har opplevd på Alle andre legekontor jeg har hatt). Magnus gir heller ikke opp problemer hvis det er en utfordring men følger opp. Alt i alt utrolig flink og samarbeidsvillig.