Nærøy Legekontor

Telefonnummer74 38 26 0574 38 26 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nøkkrosevegen 2 7970 Kolvereid

1 vurdering

Siste vurderinger av Nærøy Legekontor

Beste legen jeg har hatt

Lege: Clara Daniela Oprea Skrevet

Jeg hadde henne som fastlege i Moskenes, og hun var alltid hyggelig og smilende. Faglig dyktig er hun også. Hun hjalp meg mye med min PCOS, det er ikke noe jeg tar for gitt at en lege kan noe særlig om dette syndromet som så mange kvinner har. Hun tok seg alltid god tid og det føltes virkelig som om hun brydde seg om sine pasienter. Takk Clara, for at du var en så god lege for meg.

Min fastlege i en årrekke

Lege: Sabine Moshövel Skrevet

Jeg har hatt Sabine som fastlege i en årrekke. Aldeles glimrende lege, som tar alle problemstillinger på alvor. Hun er flink til å lytte til pasientene sine, og er blid, trivelig og inkluderende. Har vært hos Sabine med alle slags problemer, og hun har aldri gitt opp før jeg har vært helt kvitt plagene.

En meget dyktig dame

Lege: Sabine Moshövel Skrevet

Sabine hører bestandig etter, og tar seg tid til å forklare godt alt som bør forklares, og alt jeg spør om

Uengasjert lege

Lege: Sabine Moshövel Skrevet

Har en følelse av at hun heller kunne tenkt seg å være en annen plass enn å høre på mine plager.

Dyktig lege som tar seg tid med sine pasienter.

Lege: Clara Daniela Oprea Skrevet

Kommunelege nr 1 i moskenes kommune. For tiden ingen kommunelege 2 i kommunen, men andre leger i vikarierende stillinger. Clara er et friskt pust i motsetning til "vikarlegene". Hun bruker tid på pasientene sine, der hvor de andre bare vil bli fortest mulig ferdig. Hun er blid og imøtekommende, hvor de andre er sure og grettne. Hun er meget dyktig og behandle sine pasienter, hvor de andre ikke evner og stille selv den minste diagnose. Dog skulle hun hatt en dyktig kommunelege 2 og samarbeide med, som kunne tatt av arbeidsbyrden sammens med henne. Vikarlegene gjør lite, og er ikke i stand til å yte askeptabel nivå til pasienter som trenger god og langvarig oppfølgning.