Snåsa Legekontor

Stallbakksvingen 2 7760 Snåsa

Siste vurderinger av behandlere ved Snåsa Legekontor

Arrogant

Lege: Magnus Tølløv Kjøbli Skrevet

Jeg fikk også Magnus som ny fastlage i Vollen. Var der tre ganger på tre uker og han husket meg ikke igjen! Ikke lyttet han til det jeg sa og sendte i tillegg faktura for å INFORMERE om blodprøveresultater. Har byttet fastlege!

Arrogant ANBEFALES IKKE! i det hele tatt.

Lege: Magnus Tølløv Kjøbli Skrevet

Jeg har hatt Magnus som fastlege pga forrige fastlegen min avsluttetpraksis.
Det var VELDIG uheldig. Fordi han Magnus var arrogant og hørte ikke hva jeg sa. ikke empati.

Jeg hadde også brukt Vollen Legekontor de siste 9 år, men har byttet lege på denne dagen som jeg møtte.

Anbefales ikke.

Lege: Magnus Tølløv Kjøbli Skrevet

Merkelig møte med denne legen.
Oppfattet han som arrogant og uinteressert.
Han burde lest seg opp på normal kundebehandling. Har brukt Vollen Legekontor de siste 10 år,men har nå byttet etter møte med denne legen.

Godt fornøyd

Lege: Magnus Tølløv Kjøbli Skrevet

Vi, min kone og jeg har brukt legen i 3/4 år og er godt fornøyd med behandlingen. Han er konkret og informativ. Han følger opp og ivaretar Deg når prøver skal analyseres. Jeg anbefaler legen som ansvarlig og kvalifisert, dessuten hyggelig og imøtekommende.

Han hører på oss i alle fall og det er bra

Lege: Magnus Tølløv Kjøbli Skrevet

Andre på samme lege kontor nektet og fornye resepten på Diabetes utstyr da HAN påstod at jeg BRUKTE insulin at det skulle jeg ikke få nytt blodsukker apparat. Noe som er livsfarlig og nekte en diabetiker. Men Magnus ryddet opp heldigvis.