Dampsaga Legesenter

Telefonnummer74 16 24 0074 16 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sagmesterveien 4 7725 Steinkjer

Siste vurderinger av Dampsaga Legesenter

Lege: Eivind Arne Steen Skrevet

Kjempegod lege som tar seg tid til pasientene sine. Lytter nøye og forsiktig, og hjelper til maximalt.

Endret seg mye

Lege: Dragan Zerajic Skrevet

Var veldig fornøyd i starten, Mye på grunn av god kommunikasjon, men når man har blitt friskere så ser man hvor mye slurv det har vært, Dårlig skrevne henvisninger, Bekrefter at ting er i boks uten at det er det. Virker til og ha deg på lista videre bare for "takster" sin skyld uten og gi ansvaret videre vist blir for mye.

Vist du er i stand til og holde oversikt selv og pushe kan jeg anbefale, men vist du står fast i utredning og ikke er noe god til og si i fra anbefaler jeg definitivt ikke.

Umulig å få time

Lege: Gollaug Belbo Ringseth Skrevet

Veldig lite ledige timer, man må beregne å vente flere uker på en timeavtale. De 3 siste gangene jeg har ringt for å få time var det ikke noe ledig på minimum 3 uker.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Dragan Zerajic Skrevet

Veldig hjelpsom og trivelig lege som ha tid når man trenger råd og tipps. Perfekt lege for hele familien. 👍

Ikke fornøyd

Lege: Dragan Zerajic Skrevet

Når man blir "jagd" ut av kontoret etter å ha ventet i 35 minutter fordi han har andre ting å gjøre og det er travel. Burde vel ta seg tid til sine kunder...