Dr. Saeeds Kontor .

Bærums vn. 375 1346 Gjettum

Siste vurderinger av Dr. Saeeds Kontor .

Utilgjengelig

Lege: Mohammad Afzal Saeed Skrevet

Prøvde å ringe han i flere uker og så flere dager på rad men fikk aldri noe respons. Byttet til en annen fastlege

Utilgjengelig

Lege: Mohammad Afzal Saeed Skrevet

Har ikke ett godt system for kommunikasjon. Dårlig magefølelse rundt bedriften. Norsken er ikke god og dette fører til en unødvendig vanskelig dialog. Det virker som han ikke bryr seg så mye.

Bra fastlege

Lege: Mohammad Afzal Saeed Skrevet

Dr.Afzal Mohammad Saeed er en meget god lege som er fleksibel og imøtekommende med pasient. Tatt i betraktning at dette ikke er ett legesenter er han flink til å henvise til riktig spesialist og dette går fort. Han er også likestilt, behandler kvinner og menn likt uavhengig av etnisitet. Anbefales.

Mulig forbedring vil være tilgjengelighet som f.eks ved skaffe en hjemmeside og bytte til mobiltelefon slik at man kan kommunisere via. SMS eller mail. Dette ville gjort jobben enklere for både lege og pasient.

Absolutt den beste legen jeg har hatt så langt

Lege: Mohammad Afzal Saeed Skrevet

Han er en dyktig lege. Hjelper deg med alt, både sosialt og psykisk. Han er en flink lytter og har god hjerte.

Uinteressert

Lege: Mohammad Afzal Saeed Skrevet

Dr. Saeed virket uinteressert i å snakke om medisinske problemer og jeg fikk inntrykk av at han kun ønsker pasienter som umiddelbart kan fortelle hva han skal skrive ut. Jeg har byttet lege i håp om at det finnes leger som vurderer det som sin oppgave å også høre på pasienten og gjøre vurderinger/diagnostiseringer av sykdom/skade.
Ellers er han vanskelig å få tak i på telefonen, tar ikke kort og virket ved mitt møte med ham litt irritabel.