Bakklandet legekontor

Telefonnummer74 20 90 4074 20 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sverresgate 23 7800 Namsos

Siste vurderinger av Bakklandet legekontor

Lyttende og kunnskapsrik

Lege: Svenn Morten Iversen Skrevet

Følger opp pasienter på en god måte. Hyggelig som person. Profesjonell og seriøs. God samtalepartner

Trygg, god pasientkunnskap, sterk faglig , varm og alltid smilende framtoning. Beste legen i by'n!

Lege: Åse Kopreitan Nordseth Skrevet

Varm og smilende karakter, lyttende, faglig sterk, bestemt og løsningsorientert, fantastisk på dialog, kan man få bedre fastlege, viser interesse for akkurat deg, og har stor innsikt og kunnskap om sine pasienter- kan man få bedre fastlege?

Meget kompetent og hyggelig lege.

Lege: Åse Kopreitan Nordseth Skrevet

Åse er den beste legen jeg har hatt. Dyktig, imøtekommende, og ett skikkelig medmenneske. Hyggelig dame, som får deg til å føle deg trygg.

Lege: Åse Kopreitan Nordseth Skrevet

Empatisk, dyktig, meget god oppfølging. Fantastisk god lege 😀Føler at jeg blir meget godt ivaretatt med henne som min fastlege.

Den desidert beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Svenn Morten Iversen Skrevet

Jeg hadde Iversen som fastlege de seks årene jeg bodde i Namsos. Jeg har aldri hatt en bedre lege verken før eller senere. Hans største styrke er at han er et fantastisk menneske som behandler sine medmennesker og pasienter med respekt.

Han lytter, tar deg på alvor og inkluderer pasientens egne opplevelser i sine vurderinger.

Jeg går ikke alt for ofte til lege, men de gangene jeg har hatt problemer, har jeg kjent veldig på at jeg savner en lege som Iversen og hans kvaliteter.