Brekkeveien Legekontor

Brekkeveien 19 1430 Ås

Siste vurderinger av Brekkeveien Legekontor

Han er virkelig den beste legen jeg noen gang har hatt

Lege: Leif Sandsdalen Skrevet

Da jeg flyttet fra Ås til Oslo bestemte jeg meg for å beholde Dr. Sandsdalen som min fastlege, og det i seg selv sier litt. Denne mannen er både en lege og en psykolog (i mine øyne). Han tar pasienten på alvor og bruker god tid - han virkelig ser det mennesket som sitter foran han. Hans sekretær (som forøvrig er utdannet jordmor) er også helt fantastisk, varm og kunnskapsrik. Den totale opplevelsen er veldig positivt.

fantastisk flink lege

Lege: Leif Sandsdalen Skrevet

Sandsdalen er den beste legen jeg har hatt!
Han lytter og får deg til å føle at du er i gode hender.

Beste legen jeg har hatt !

Lege: Leif Sandsdalen Skrevet

Har kjent ham i mange år og stoler helt på ham. Kunne hatt en kollega i legesenter og litt nærmere sentrum !

Dyktig og imøtekommende

Lege: Leif Sandsdalen Skrevet

Jeg blir alltid blir lyttet til og tatt på alvor. Han er gode medisinske kunnskaper og bred erfaring. Det viktigste for meg er alle de gode samtalene vi har hatt. Han tar seg tid til å se og å lytte. Trivelig og dyktig helsesekretær.

Den beste legen jeg har hatt!!

Lege: Leif Sandsdalen Skrevet

Meget bra og imøtekommende..
Bra telefonservice..

Kunne aldri tenkt meg å bytte lege, du er BEST..

Beste legen

Lege: Leif Sandsdalen Skrevet

Leif Sandsdalen er den beste legen i Ås. Han har alltid tid, og tar folk alltid seriøst.

Ikke bra!

Lege: Leif Sandsdalen Skrevet

Stresser seg igjennom alle pasisentene. tar seg ikke god nok tid. Skriver nesten ut resept før du får fortalt problemet!

Fastlege med unike kvaliteter.

Lege: Leif Sandsdalen Skrevet

Fastlege Leif Sandsdalen har satt faglig ekspertise i system. Med en unik menneskekunnskap og en god evne til å lytte, er han en god støttespiller i livets mange faser. Han er ikke redd for å gå nye veier og ser muligheter der andre ser begrensninger. Med en unik kunnskapstørst er han alltid faglig oppdatert og tilstede i samtalen. I overført betydning kan man si at han svever høyt over de fleste.......

Dyktig og god til å kommunisere

Lege: Leif Sandsdalen Skrevet

Dyktig og erfaren. Hører på hva du sier og god til å kommunisere og diagnostisere. Lyse og trivelige nye lokaler - mye bedre enn det gamle kontoret i Skolevn. Kan ta litt tid å få time.