Skatval Legekontor

Skatvalsvegen 126 7510 Skatval

Siste vurderinger av behandlere ved Skatval Legekontor

verdt å vente på ???

Lege: Ines Ramirez Alvarez Skrevet

Flink til å henvise videre.
Dømmende,og nedlatende. Opplever tverrfaglig samarbeid med andre instanser om situasjonen som totalt fraværende. Svarer ikke på henvendelser som er viktig fra feks nav.
Hun er nok rasende dyktig i sitt fag, dog mangler det endel andre faktorer, som er behøvelig og ha når man jobber med mennesker. Blandt annet evne til å vise empati, gjensidig repekt for medmenneske, evne til å lytte på pasientens behov og dens psykiske helse. Om man liker å sitte på venterommet på timesvis før man kommer inn til en alltid forsinket lege, er dette absolutt rette lege. Telefonkøen er like lang, og betjeningen er verken hyggelig eller imøtekommende.

Profesjonell og trygghetsskapende

Lege: Ines Ramirez Alvarez Skrevet

Ines har god kunnskap men lar ikke det komme i veien for hva pasienten selv tenker og føler om ting.

Hun er flink til å lytte, og i motsetning til andre leger jeg har hatt så sitter hun ikke og stirrer på PC-skjermen. Man føler seg sett hos henne. Hun har både godt humør og god humor. Ines henviser deg gjerne videre til spesialist og sykehus, og man blir som pasient tatt på alvor.

Selv om jeg bor på Stjørdal så drar jeg gjerne noen kilometer til Skatval legekontor for å ha henne som fastlege. Det er vanskelig å finne noe å sette fingeren på som negativt, men det må være det at man kan bli sittende lenge å vente på timen sin, men når man først kommer inn så merker man at det er fordi hun tar seg god tid på hver pasient, og derfor synes jeg det er verdt det å vente litt ekstra på venterommet. Ellers har legekontoret ofte lang telefonkø men det er enklest å løse ting på nett.

Ikke behjelpelig

Lege: Sverre Ørgersen Skrevet

Blir ikke tatt på alvor med de plagene man har. Får ikke tilbakemelding på tester som blir gjort.

Ikke behjelpelig med videre utredning eller hjelp.

Så missfornøyd at det ente bed bytte av fastlege.

Profesjonell og tilstedeværende

Lege: Ines Ramirez Alvarez Skrevet

Opplever at Ines tar mine symptomer og plager seriøst, hun ser mine helhetlige behov og gjør det hun kan for å diagnostisere/finne årsak. Hun er tilgjengelig, svarer raskt og er åpen, samtidig svært profesjonell. Har hatt flere kroniske plager som Ines har hjulpet meg å håndtere. Hun sørger for at hele mennesket er utredet og behandlet. Opplever omsorg, samt at hun ser meg hver gang jeg har vært hos henne

Flink til å lytte og til å stole på

Lege: Sverre Ørgersen Skrevet

En fantastisk fastlege som tar ting på alvor og er tillitsvekkende. Det kan være litt ventetid over avtalt klokkeslett på legetimen, men det gjør ikke noe når du vet at han tar seg god tid når du først er inn til han. Anbefales!

Dette er en Pluss-tjeneste.