Skatval Legekontor .

Telefonnummer74 83 19 9074 83 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skatvalsvegen 126 7510 Skatval

Siste vurderinger av Skatval Legekontor .

En forståelsesfull og dyktig lege

Lege: Eli Kathinka Selsås Skrevet

Når man trenger hjelp er det viktig at man får den hjelpen, og det får man virkelig av denne legen. Hun er veldig forståelsesfull og følger med når du prater om dine problemer og hun hjelper deg meget godt og mye uansett hvilke symtomer du har. Meget fornøyd med å ha henne som fastlege🙂

Styr unna denne legen!

Lege: Eli Kathinka Selsås Skrevet

Legen er uempatisk. Lytter ikke. Fremstår som oppgitt over at jeg er hennes pasient. Ved et tilfelle, ropte hun "du må ikke tro at du kan få cannabis fra dette kontoret!", selv om jeg kun spurte om rusfri CBD for å erstatte mitt "illegale" rusforbruk av cannabis. Jeg opplever det som umulig å få hjelp fra denne legen. Styr unna slike leger, hvis du ønsker å bygge deg opp, sier jeg bestemt. Jeg ba konkret om etterkontroll på brukne ankler, ny utredning av min revmatisme, pårørende-psykolog i forbindelse med at min datter er bortført av sin mor (verken Politiet eller barnevernet har kontroll over situasjonen), og CBD. Denne legen ba meg faktisk om å finne en annen lege allerede på min andre konsultasjon. Jeg mener at slike leger må fjernes fra systemet. Folk behøver empati, omsorg og et punkt å sparke seg opp fra. Dette er jo i bunn og grunn fastlegens hovedoppgave. Jeg byttet fastlege etter to konsultasjoner.

Kompetent og omsorgsfull fastlege.

Lege: Eli Kathinka Selsås Skrevet

Bryr seg om pasienten og følger raskt opp det man kommer med. Lyttende og søker hjelp andre steder hvis hun ikke finner ut av ting selv 😊

Ikke veldig forståelsesfull ovenfor ungdom

Lege: Eli Kathinka Selsås Skrevet

Følte at jeg ikke ble tatt alvorlig fordi jeg er ung, hadde slitt med sykdom over lengre tid og fikk ikke den hjelpen jeg trengte
Følte meg veldig til "bry" da jeg kom tilbake flere ganger uten å ha blitt bedre og følte hun ikke trodde på meg når jeg forklarte om problemene mine

Travel, lite empatisk, overflatiske "undersøkelser"

Lege: Eli Kathinka Selsås Skrevet

Legen framstår alltid som svært travel, og jeg føler meg alltid "til bry", dessverre. Hun følger dessverre heller ikke opp ting, så som henvisninger o.l., og jeg føler meg rett og slett ikke tatt på alvor.