Narvik Legesenter AS

Telefonnummer76 96 92 2076 96 92 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Frydenlundgata 27 8517 Narvik

Siste vurderinger av Narvik Legesenter AS

Forståelsesfull og kunnskapsrik lege.

Lege: Sverre Vollen Skrevet

Sverre lytter og er forståelsesfull. Han forklarer ting på en enkel måte. Han får ting gjort, henvisningene går alltid fort! Og han følger opp på en fantastisk måte!

fantastisk flink

flink
snill
foståelsesfull
meget dyktig
effektiv
medmenneskelig
proff
rett å slett en super lege

Lege som ikke kan diagnostisere selv

Lege: Leif Gunnar Olaisen Skrevet

Legen er flink med å sende pasient til spesialist, men er svak med å sette en korrekt diagnose selv.
Legen virker suspekt på diagnoser som kan være kompleks, og forholder seg kun til andre spesialisters diagnose. Legen gir ikke et korrekt blodtrykk på pasienten, fordi han ikke bruker utstyret korrekt.

Vanskelig å få time

Lege: Sverre Vollen Skrevet

Når man blir syk eller har et problem og trenger lege for å få hjelp til å fikse dette. Så er det over en måneds ventetid!!!! Det er ikke holdbart at man skal vente i over fire uker med smerter/plager før man får time.

Dette og en totalvurdering (se karaktergivning under) gjør at jeg vurderer å bytte lege og legesenter.

Min favorittlege

Lege: Leif Gunnar Olaisen Skrevet

Jeg har hatt denne legen i nærmere 20 år nå, og han er virkelig en bra lege. Om det er noe han ikke finner svar på med en gang, så gir han seg ikke og tar ytterligere prøver evt. henviser videre til spesialist. Han tar meg alltid på alvor, og lytter alltid til det jeg forteller. Jeg har nå flyttet fra byen og var derfor nødt til å bytte fastlege, men om jeg kommer tilbake til Narvik og han fortsatt er lege, så er det ingen tvil om at jeg ønsker han som fastlege :) En helt super fastlege!