Brygga Legekontor

Telefonnummer75 60 24 8075 60 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sjøgata 78 8200 Fauske

Siste vurderinger av Brygga Legekontor

Utrolig dyktig lege som virkelig lytter på pasientene

Lege: Sonja Marie Revhaug Skrevet

Ville gi henne ros for sitt gode arbeid og tålmodighet ovenfor pasienter. Har aldri vært hos en slik behagelig og profesjonell lege. Stor kunnskap om medisin, bivirkninger mm. Meget behagelig person. Forklarer hele tiden hvordan kroppen fungerer og ultralyd av ledd hvordan det fungerte, gikk ut derfra for tredje gang med stor ro og forståelse for min autoimmune sykdom. Har i 20 år vært plaget med store smerter i rygg og for et år siden fått påvisst psoriasis artritt, ventet vel altfor lenge med å gå til reumatolog, men hun er den flinkeste. Stor medmenneskelighet og forståelse, all ære til henne.

Permisjon??

Lege: Sonja Marie Revhaug Skrevet

Vil du komme deg tilbake! Fantastisk flott lege, jordnær og profesjonell.

Hun har en særegen evne i å være personlig uten å bli privat.

En flott lege...

Lege: Gaute Sandhei Jacobsen Skrevet

Han er en dyktig lege, til å stole på, gjør som han lover og det er ikke noe tull fra hans side.....

Fantastisk

Lege: Sonja Marie Revhaug Skrevet

Sonja er den beste legen jeg har hatt i mitt liv, og det har vært noen leger opp igjennom årene. Hun tar seg tid til å lytte og du blir tatt på alvor, hun overlater ikke noe til tilfeldighetene. Har hun mistanke om noe, blir du videresendt til spesialist eller annen utredning. Hun forklarer godt og har god innsikt i sykdommer og medisiner. Håper jeg kan være så heldig at jeg kan få beholde Sonja i mange, mange år. Takk for at jeg får ha deg til fastlege.

Styr unna!

Lege: Gaute Sandhei Jacobsen Skrevet

Legen er arrogant og nedlatende, - det kunne jeg godtatt om han var dyktig lege, men verst er mangel på kunnskaper, og uvilje mot å oppdatere seg på områder han stiller svakt på. Styr unna!