Brygga Legekontor

Sjøgata 78 8200 Fauske

Siste vurderinger av Brygga Legekontor

Fantastisk flink

Lege: Sonja Marie Revhaug Skrevet

En bedre lege skal man lete lenge etter! Får alltid god hjelp av henne, og hun viser stor forståelse og kunnskap. Nøler ikke med å henvise eller gjøre tiltak selv i det som plager. En med kunnskapsrik og fantastisk flink lege skal man lete lenge etter!

Kunnskapsrik, jordnær og hører på pasient

Lege: Gaute Sandhei Jacobsen Skrevet

Gaute er en av mine desidert favoritt-leger jeg har vært borti. Han hører etter når man snakker, undersøker nøye og har i tillegg bred kunnskap om muskler og ledd. Han oppleves for meg jordnær og folkelig, jeg forstår ikke hvor noen andre "anmeldere" her på siden har opplevd Gaute som arrogant, det er det siste ordet jeg ville brukt om han. Har aldri opplevd å ikke bli trodd, ikke bli henvist videre eller ikke blitt tatt VELDIG godt vare på hos Gaute. Jeg har anbefalt han som fastlege til min beste venninne som har samme plager som meg, da det ikke eksisterer bedre lege.

Ventetiden for time kan være litt lang da han har fullt opp med pasiener, og innimellom er han litt forsinket fordi han bruker tiden han trenger med pasient og ikke har hast med å få folk ut av døra.

Ny lege på fauske

Lege: Per-Cato Stenhammer Skrevet

Jeg har vært der hos han! Kjempeflott ungdom, hvis man kan si det. Det å bli møtt med respekt, og det at han lytter, og ikke sitter på sin data og trykker, det var veldig bra! En ting andre leger kan lære noe av er at han passer tiden sin på en proff måte; Nå må vi avslutte, har du et siste spørsmål?

Da blir da og mindre kø og ventetid av for nest pasient.

Fantastisk

Lege: Sonja Marie Revhaug Skrevet

Hun gir trygghet, lytter og forklarer. Handlekraftig, legger alltid en plan videre. Stoler på henne.

Meget dyktig

Lege: Gaute Sandhei Jacobsen Skrevet

Dette er en lege med erfaring og framstår som kunnskapsrik og dyktig. Er også flink å henvise videre når det er nødvendig