Ankenes legesenter

Ankenesveien 179 8520 Ankenes

Siste vurderinger av behandlere ved Ankenes legesenter

Trygg og lytter til pasienten

Lege: Merethe Sommerseth Skrevet

Merethe Sommerseth har høy kompetanse og er en lege jeg stoler helt på. hun har en meget god måte å kommunisere på og lytter til pasienten. Selv kan hun ha sine meninger og sammen finner vi ut av det. Liker at hun er rett frem og sier det hun mener. Har hatt henne som fastlege siden 2007 og vil aldri bytte. Har hatt mange andre leger før henne, kan ikke sammenlignes

Anbefales!

Lege: Julie Sommerseth Skrevet

Meget sympatisk pg forståelsesfull. Grundig og nøye lege som ikke er "verdensmester". Lytter og er ydmyk. Man føler seg virkelig sett, forstått og tatt på alvor.

Digger hun her legen!

Lege: Julie Sommerseth Skrevet

Lege som tar deg seriøst. Er tilstede i samtalen, interessert, folkelig. Har humor, som hjelper deg å slappe av under konsultasjonen. En ydmyk nyutdannet lege. Fremstår på ingen måte som «verdensmester». Har full tillit til henne. Anbefales!

Pålitelig

Lege: Merethe Sommerseth Skrevet

Merethe er ei rå dame, føler jeg alltid blir møtt med humor og omsorg. Hun tok meg seriøst der ingen andre gjorde det.

Kanskje litt brå og rett frem, men ufattelig dyktig, som andre her har sagt, hun kaller en spade for en spade og går ikke rundt grøten.

Men hun har mange på listen sin, så ventetid før man får time er ganske naturlig.

Min klippe😊

Lege: Merethe Sommerseth Skrevet

Rett frem, kaller en spade for en spade og jeg opplever at hun virkelig ser pasienten. Tar problemene på alvor