Innstranda Legesenter

Telefonnummer75 55 02 0075 55 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mørkvedsenteret 17 8028 Bodø

Siste vurderinger av Innstranda Legesenter

Hyggelig og nøye

Lege: Bård Asle Jørgensen Skrevet

Veldig fornøyd med Bård, han er undersøkende og tar meg alltid på alvor. Og alltid i rute. Kontorpersonalet og labben er veldig kompetente og hyggelige. De svarer raskt på meldinger.

Bodø's beste

Lege: Tine Ludviksen Skrevet

Jeg besøker ikke lege ofte og når jeg gjør det vet jeg stort sett hva det er selv. Tine hører etter, sjekker at det jeg sier stemmer, gir meg det jeg trenger for å bli bra evt sender meg vidre til spesialist. Hun har til og med fått lov å utføre mini kirurgi (fordi jeg er redd for det og nekter slikt uten narkose), og det gikk smertefritt alle gangene. Anbefales til alle. Takk for at du er fastlegen min.

God Lege

Lege: Tine Ludviksen Skrevet

Empatisk og Dyktig lege. Kunnskapsrik, løsnings orientert og flink til å lytte. En lege og anbefale.

Lege: Gro Merete Reppen Skrevet

Hadde Gro Merete til min fastlege i perioden 2010 - 2013. Fantastisk dame som tar deg på alvor, og ser sammenheng mellom fysisk og psykisk helse. Ikke redd for å henvise videre.

Man får følelsen av å bli verdsatt og ivaretatt, og hun jobber for å øke funksjonsevnen uavhengig av helseutfordringer. Gull verdt, og er en stor grunn til at jeg i dag har en høyere utdannelse, og er i full jobb.

Evig takknemlig, og den eneste grunnen til at hun ikke lengre er min fastlege, er at jeg flyttet fra byen. Skulle gjerne tatt henne med meg!

Dyktig

Lege: Jannicke Fosdahl Skrevet

Hun er kunnskapsrik, effektiv og setter i gang hjulene med en gang.
Ringer spesialisthelsetjenesten og henviser umiddelbart ved behov.
Hun duller ikke, men er veldig forståelsesfull.
Direkte, men varm.