Nermo Legesenter

Telefonnummer75 16 61 5975 16 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fr. Nansensgt. 29 8622 Mo i Rana

Siste vurderinger av Nermo Legesenter

Omsorgsfull og ærlig

Lege: Linda Lynn Wright Skrevet

Føler at ho tar meg alvorlig. Ho har tid til å høre på meg og tar tak i ting. Ho har sendt meg videre til spesialist når det har vært behov for det. Ho er ærlig og sier hvordan ting er.

NB - Vikarlegen er ikke bra

Lege: Berit Aleksandra Henriette Fromholtz Skrevet

Dessverre er hun gådd av med pensjon, og vikarlegen som har denne pasientlisten nå er ikke i nærheten av å kunne lytte til pasienten slik som hun gjorde. Han bruker google mye. Jeg får heller ikke de reseptene jeg er avhengig av fra denne unge vikarlegen, som etterspør "vitenskapelig forskning" fra pasienten for å bevise effekt av for eksempel b-vitaminsprøyter. Er tydeligvis ikke så god på google siden han ikke finner det selv.
Dette funker ikke. Må bytte lege asap.

Bagateller..

Lege: Helge Kristian Opsjøn Skrevet

Doktor Opsjøn har vært min fastlege siden 2009, men ser meg nødt til å bytte fastlege, da mine problemer ikke blir tatt på alvor. Dårlig oppfølgning og lite løsningsorientert. Det virker som at symptomer og diagnoser blir bagatellisert. Ventetiden på å få time er veldig lang. Han er grei å prate med, men når jeg trenger hjelp - ønsker jeg å få hjelp.

Meget god og trygg lege

Lege: Berit Aleksandra Henriette Fromholtz Skrevet

Har vært min fastlege i alle år og hun tar seg bestandig god tid og setter seg bestandig godt inn i sakene. Hun gir seg ikke og vil det beste for sine pasienter

Vennlig og omsorgsfull

Lege: Linda Lynn Wright Skrevet

Virker som hun bryr seg om pasientene. Er i bestandig godt humør. Tar seg alltid god tid uansett hvor forsinket hun er. Kjempeflink faglig lege!