Nermo Legesenter

Fr. Nansensgt. 29 8622 Mo i Rana

Siste vurderinger av behandlere ved Nermo Legesenter

Dyktig og engasjert

Lege: Dag Arild Knudsen Skrevet

Har hatt Knudsen som lege i over 30 år og er strålende fornøyd. Faglig dyktig og han er genuint interessert i sine pasienter. Henviser til spesialist ved behov og har ringt opp på kveldstid ved henvendelser av ulik karakter. Rask til å svare på forespørsler via helsenorge.no. Ønsker å takke for god oppfølging av både meg, mine barn og mine foreldre!!

Flott og engasjert Lege

Lege: Dag Arild Knudsen Skrevet

Har hatt Knudsen som lege i mange år før jeg flyttet å måtte bytte. Alltid hyggelig og tar ansvar når det behøvdes. Savner han som fastlege.

Suveren!!

Lege: Jonas Bror Thoresen Skrevet

Jonas er en meget dyktig lege.
Sterk faglig, men likevel menneskelig og ydmyk.
Tar seg tid, og lytter når man snakker. Mine varmeste anbefalinger!

Seriøs og hyggelig lege

Lege: Dag Arild Knudsen Skrevet

Utrolig fornøyd men Dr. Knudsen. Har gått hos han i nesten 20 år, og jeg har alltid blitt tatt seriøst. Jeg har aldri opplevd at han har ventet med å skrive ut resepter eller henvise til spesialister. Har nesten bare godt å si om Knudsen.

Selve klinikken er det verre med; man har såvidt sjans å komme seg gjennom på telefonen, og køen i luka er alltid lang med mindre du er den første som kommer på morgenen før de åpner.

Behagelig og avslappet

Lege: Jonas Bror Thoresen Skrevet

Beste legen jeg har hatt, veldig behagelig og snakke med. Har en fremtoning som ihvertfall får meg til å slappe av.