Nermo Legesenter

Fr. Nansensgt. 29 8622 Mo i Rana

Siste vurderinger av Nermo Legesenter

Hyggelig lege

Lege: Linda Lynn Wright Skrevet

Hun er ikke fastlegen min, men har vært til henne når fastlegen min har vært borte. Linda tar seg god tid, er lyttende og hjelpsom. Godt humør, og kvikk i replikken. Oppfatter henne som kunnskapsrik. Anbefales.

God lege

Lege: Helge Kristian Opsjøn Skrevet

Har hatt han som fastlege i mange år, og er veldig fornøyd. Han tar seg god tid selv om han er forsinket, rolig og behagelig væremåte. Grundig, tar mange prøver og henviser videre når det trengs. Han er flink til å lytte, og tar pasienten på alvor.

Fantastisk lege!

Lege: Helge Kristian Opsjøn Skrevet

Opsjøn har vært min fastlege i 12 år (hadde en annen en stund siden jeg flyttet bort), og jeg har alltid vært fornøyd etter et legebesøk. Opplever at han tar plagene mine alvorlig, og undersøker grundig før han ev. henviser videre. Stille og rolig humor som får meg til å føle meg enda tryggere, og effektiv er han og. Damene i resepsjonen og på laboratoriet er også helt super! :-)

Kan være vanskelig å nå gjennom hvis man ringer, utrolig lang ventetid på tlf — men med den nye SMS-ordningen der man kan få time på dagen irriterer jeg meg ikke lenger over det.

Omsorgsfull og ærlig

Lege: Linda Lynn Wright Skrevet

Føler at ho tar meg alvorlig. Ho har tid til å høre på meg og tar tak i ting. Ho har sendt meg videre til spesialist når det har vært behov for det. Ho er ærlig og sier hvordan ting er.

Bagateller..

Lege: Helge Kristian Opsjøn Skrevet

Doktor Opsjøn har vært min fastlege siden 2009, men ser meg nødt til å bytte fastlege, da mine problemer ikke blir tatt på alvor. Dårlig oppfølgning og lite løsningsorientert. Det virker som at symptomer og diagnoser blir bagatellisert. Ventetiden på å få time er veldig lang. Han er grei å prate med, men når jeg trenger hjelp - ønsker jeg å få hjelp.