Rykkinn legekontor,Smith/Aukrust

Munins v. 1 1348 Rykkinn
Tlf: 67 17 12 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Rykkinn legekontor,Smith/Aukrust

Dyktig og god behandler - Anbefales!

Lege: Jørgen Anton Smith Skrevet

En bedagelig og rolig lege.
God til å lytte og flink til oppfølging!
Forklarer godt om diagnosen, evt. medikament behandling og løsninger videre oppfølging/fremgang om dette.

Ikke den beste legen jeg har hatt

Lege: Jørgen Anton Smith Skrevet

Jeg føler at han ikke tar meg på alvor med mindre det er noe helt bokstavelig han kan se. Bagatelliserer de bekymringene jeg måtte ha,men har sendt meg videre på noen ting. Er ikke noe særlig imøtekommende verken når jeg kommer og skal gå.
Og han tar tlf mens jeg har time.
Jeg valgte han som fastlege pga den vurderingen han fikk her,men må si jeg har blitt veldig skuffet.

Flink og lyttende

Lege: Jørgen Anton Smith Skrevet

Har alltid følt meg ivaretatt 0g trygg på at jeg får den hjelpen jeg trenger, Jeg har hatt han som fastlege i over tjue år.

Veldig flink og forståelsesfull

Lege: Elisabeth Fremstad Aukrust Skrevet

Hun tar seg god tid på pasienten. Gir god behandling og lytter. Husker pasient og er lett å snakke med. Beste legen jeg har hatt.

Forståelsesfull og nøye

Lege: Jørgen Anton Smith Skrevet

Jeg har vært Dr, Smith's pasient i over 20 år.

Han er meget nøye, vennlig og forklarer slik at man ikke har problemer med forstå hva han mener.

Han prioriterer pasienten og tar seg god tid.
Han er en meget lyttende person, noe som gjør det lettere for meg som pasient.

Jeg har utelukkende kun positive erfaringer med han og hans stab!

Jeg har hatt mange leger - han her er best

Lege: Jørgen Anton Smith Skrevet

Jeg feiler en hel del, gamle skader etter bilulykker og fall i trapper. Medfødte skavanker i rygg og føtter, og er blitt overvektig av alt dette. Knærne har nå sviktet. Laktoseintoleranse er medfødt.

Det høres nok ut som en hypokonder, men det er godt dokumentert. For fem år siden hadde jeg hjerteinfarkt, det gikk bra.

Da jeg byttet fastlege i år, tok han seg tid, og jeg føler at han husker meg fra gang til gang. God humor og humør. Sender meg greit videre ved behov.

Forferdelig!!

Lege: Elisabeth Fremstad Aukrust Skrevet

Forferdelig rett og slett.
Blir ikke tatt på alvor! Har du noe du er virkelig redd for (som ikke er høysnue eller annet som kan diagnosers på egenhånd) så IKKE gå til henne.

Dyktig lege

Lege: Elisabeth Fremstad Aukrust Skrevet

Dette er en lege som kan jobben sin! Hun er tålmodig, forståelsesfull og flink. Men det jeg synes er viktig, i tillegg til å kunne faget sitt, er at hun evner å se mennesket bak «sykdommen». Som pasient får det meg til å føle meg sett og trygg.

Uten tvil den beste legen jeg har hatt.

Beste legen!

Lege: Elisabeth Fremstad Aukrust Skrevet

Rett og slett en fantastisk bra lege og herlig person. Hun vil alle godt, hører på pasientene sine og kan stoffet godt. Virkelig verdens beste

Flink lege

Lege: Jørgen Anton Smith Skrevet

En lege som tar seg tid til pasientene og fører en god kommunikasjon. Får meg til å slappe av og jeg føler at han "ser meg". Kunne ikke tenke meg å bytte lege og har hatt han siden jeg var liten

En flink og hyggelig lege

Lege: Jørgen Anton Smith Skrevet

Har hatt han som fastlege i ca. 4 år, og føler meg i trygge hender hos han. Seriøs og flink.

Kjempe fornoyd

Lege: Elisabeth Fremstad Aukrust Skrevet

Dr. Aukrust har veldig gode lytter evner som gjor at man foler seg sett og hort. Hun strekker seg LANGT for aa kunne mote passientene sine der behovene deres trenger aa bli mott.
Jeg er kjempe fornoyd og kommer nok aldri til aa bytte, nei!

En drøm å gå til

Lege: Elisabeth Fremstad Aukrust Skrevet

Veldig dyktig, en vidunderlig lytter og flink med henvisninger. En drøm å gå til.

Hun fronter reservasjonsretten for leger for å henvise til abort

Lege: Elisabeth Fremstad Aukrust Skrevet

Vil bare gjøre alle som vurderer å være pasient hos henne at hun fronter reservasjonsretten for leger for å henvise til abort. Personlig deler jeg ikke henne syn på dette, og vil derfor velge en ny fastlege.

den beste legen

Lege: Jørgen Anton Smith Skrevet

han hører på deg sender deg videre hvis det er noe han er usikker på. har hatt han som fastlege i 8 år veldig fornøyd.

Pålitelig og flink

Lege: Jørgen Anton Smith Skrevet

Han har vært min lege i mer enn 15 år. Han har vært flink til å sende til spesialist for å være sikkert. Har bare positive erfaringer.

Jeg har flyttet, men beholder ham som lege selvom det er ca 15 kilometer unna.

Sponset av legemiddel firma ?

Lege: Elisabeth Fremstad Aukrust Skrevet

Syntes hun skriver ut alt for
Mye a preparater ;( ikke bra ..

Kvalitetslege - uhyre kunnskapsrik og oppdatert

Lege: Jørgen Anton Smith Skrevet

Han lytter godt og stiller relevante spoersmaal foer han stiller diagnosen. Jeg har bare gode ting aa si om denne mannen - han har vaert min fastlege i 15 aar. Jeg kunne ikke vaert mer fornoeyd!

Helt fantastisk!

Lege: Elisabeth Fremstad Aukrust Skrevet

Tar pasienten på alvor, lytter og følger personlig opp dersom man har tatt prøver, blitt videresendt til andre undersøkelser osv. Beste legen jeg noensinne har vært borti!

både og

Lege: Elisabeth Fremstad Aukrust Skrevet

ofte grei å snakke med, veldig opptatt av å skrive ut antidepressiva selv om pasienten ikke er interessert, maser om dette gang på gang til det blir ubehagelig å gå til legen.får følelsen av å måtte prestere og legge frem fremgang ved hvert besøk. ellers ok og oppmerksom, men skjønner kanskje ikke helt hva pasienten trenger i alle tilfeller.