Rykkinn legekontor,Smith/Aukrust

Telefonnummer67 17 12 2067 17 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Munins v. 1 1348 Rykkinn

Siste vurderinger av Rykkinn legekontor,Smith/Aukrust

Kjempebra Lege for meg....

Lege: Jørgen Anton Smith Skrevet

Har hatt han som fastlege i over 20 år. Gått igjennom ryggproblemer, hjerteinnfarkter, slankeoperasjon mm.
Alltid tilstede, ringer sen kveld med prøveresultater.
God oppfølgning og gode tips. Anbefales!!

Dårlig oppfølging

Lege: Jørgen Anton Smith Skrevet

Han har vært fastlege for eldre slektning, jeg er nærmeste pårørende. Vi har opplevd dårlig oppfølging, manglende spesialisthenvisning, mangelfulle uttalelser til tildelingskontoret, liten forståelse av demens.

Kunnskapsrik og grundig

Lege: Jørgen Anton Smith Skrevet

En fantastisk dyktig lege, som er grundig i sitt arbeid, lytter og kommer med gode løsninger. Påpasselig med bruk av unødvendig medisinering og følger godt opp.

Dyktig og god behandler - Anbefales!

Lege: Jørgen Anton Smith Skrevet

En bedagelig og rolig lege.
God til å lytte og flink til oppfølging!
Forklarer godt om diagnosen, evt. medikament behandling og løsninger videre oppfølging/fremgang om dette.

Ikke den beste legen jeg har hatt

Lege: Jørgen Anton Smith Skrevet

Jeg føler at han ikke tar meg på alvor med mindre det er noe helt bokstavelig han kan se. Bagatelliserer de bekymringene jeg måtte ha,men har sendt meg videre på noen ting. Er ikke noe særlig imøtekommende verken når jeg kommer og skal gå.
Og han tar tlf mens jeg har time.
Jeg valgte han som fastlege pga den vurderingen han fikk her,men må si jeg har blitt veldig skuffet.