Hemnesberget Legekontor

Skolegata 3 8640 Hemnesberget

Siste vurderinger av behandlere ved Hemnesberget Legekontor

Tilgjengelig og nøye

Lege: Tobias Teijo Ilmari Järvinen Skrevet

Har ikke vært på så mange konsultasjoner, men de få gangene jeg har vært der, har han vært særdeles grundig og nøye uansett problem.

Også brukt e-kommunikasjon noen ganger med kjapp og presis tilbakemelding hver gang.

Anbefales!

Helt fantastisk

Lege: Marlene Künne Skrevet

Har alvorlig smerte tilstand.
Veldig glad for hjelpen og oppfølgingen. Hun tok meg seriøst, tok de rette prøver, gav meg rette medisiner, fulgte opp medisinbruk pr telefon og ny time ukentlig. Og henviste meg raskt videre til nevrolog.
Kjempe fastlege

Ikke bra.

Lege: Marlene Künne Skrevet

Hyggelig som person, men som lege, mindre bra. Glemmer henvisninger og skyver ting til side til "neste gang". Har man alvorlig sykdom er ikke dette rette legen å gå til dessverre.

Ei flott dame, men elendig fastlege

Lege: Marlene Künne Skrevet

I de møter jeg har hatt med henne har hun vært utrolig hyggelig og positiv. Men opplever hun skyver mine problemer unna til "neste gang", og at resepter, oppfølging og henvisninger blir glemt, uansett om man ringer for å purre. Også veldig vanskelig å få time hos henne. Heldigvis har dette legesenteret fantastiske turnusleger. Derfor vil jeg ikke anbefale henne som fastlege.

Veldig fornøyd

Lege: Marlene Künne Skrevet

Jeg har legeskrekk, så utgangspunktet er ikke så bra, men denne dama gjør at jeg føler meg trygg og glad. Det var henne jeg hadde etter graviditeten og jeg er fornøyd. Det er også hun som er legen til min datter og jeg føler vi blir tatt på alvor og får gode forklaringer på ulike sykdommer etc. når vi er der. Etter at de flyttet til nye lokaler er det ikke like lett å få time hos henne når det haster, men da har turnuslegene steppet inn. Ikke rart om hun har det travelt når hun er så hyggelig lege. Fornøyd og vil anbefale henne videre.

Ang. legesenteret
Noen godt voksne i resepsjonen er vanskelig å ha med å gjøre, veldig lite serviceinnstilte! Har opplevd at datasystemet eller internettet faller ut og de ikke kan gjøre noe. Da glemte de bort meg og datteren min helt til jeg minnet dem på at jeg ventet på å komme inn til legen. De bør skaffe seg en plan B eller få bukt på datasystemet sitt.