Torget Legesenter Rana AS

Telefonnummer75 15 17 0075 15 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nordahl Griegsgt 2 8622 Mo i Rana 8622 Mo i Rana

Siste vurderinger av Torget Legesenter Rana AS

Fantastisk

Lege: Ayad Ainalla Nouralla Heidari Skrevet

Ser meg som pasient og blir tatt på alvor. Hatt legen i 10 år og kommer aldri til å bytte. En fantastisk mann.

Lyttende og tillitvekkende

Lege: Kristin Elisabeth Hovind Skrevet

Jeg har hatt Kristin som min fastlege i ca. 1 år og hatt ca. 4 legebesøk i denne perioden. Hun har gjort et udelt positivt inntrykk på meg. Hun lytter med stor empati og jeg har følt meg ekte ivaretattfra dag en. Hun virker sikker i sine vurderinger og ikke minst følger hun opp sine anbefalinger. Flott!

Forferdelig

Lege: Kristin Elisabeth Hovind Skrevet

Aldri vært hos en så usympatisk,sur,kjeftende å ubehagelig lege. Ropte å kjeftet på meg da jeg var hos henne pga.depresjon. Fikk beskjed om å ta meg sammen. Har i mine øyne valgt feil yrke da hun er som en berg og dalbane. Humørsvingninger uten like. Grudde meg til å komme til henne. Gla jeg fikk byttet lege!!! Anbefales absolutt ikke!

Arrogant og avvisende

Lege: Kristin Elisabeth Hovind Skrevet

Usympatisk. Lytter ikke. Kritiserer. Yter ikke ekstra om noen ligger hjemme alvorlig syk. Blir fort sint og sur

Trygg og dyktig!

Lege: Kristin Elisabeth Hovind Skrevet

Kristin er dyktig. Hun lytter til deg og SER helheten. Hun er rett på sak og det er glimrende, for da bruker man ikke tiden på unødvendige ting. Jeg føler meg trygg.