Torget Legesenter Rana AS

Nordahl Griegsgt 2 8622 Mo i Rana 8622 Mo i Rana

Siste vurderinger av Torget Legesenter Rana AS

Dårlig

Lege: Kristin Elisabeth Hovind Skrevet

Har ikke hatt henne lenge.. måtte bytte! jeg gruet meg hver gang jeg skulle dit, da jeg ender med å sitte å gråte hver time jeg er der. Å slite med ting er ikke lett med henne som fastlege.. da jeg hadde jobbet mye med meg selv før jeg fikk henne og fikk kjeft for at jeg måtte ta meg sammen.. noe jeg hadde gjort! Men samtalene med henne fikk meg til få angst og depresjon for ting jeg var ferdig med og følte selv jeg var kommet over..

Den perfekte lege?

Lege: Kristin Elisabeth Hovind Skrevet

Har tidligere hatt Kristin som fastlege. Ja, hun er "humørsyk" - men like fullt en dønn ærlig lege som forstår alle mennesketyper. Jeg er overbevist om at hun er en av de mest kunnskapsrike og intelligente legene som finnes. Hun bryr seg oppriktig om sine pasienter og sikrer at pasienter som henvises videre blir tatt på alvor. Hun lytter til pasienten og utelukker alvorlige tilstander raskt. Mangler hun kunnskap eller er i tvil tar hun kontakt med spesialist. Etter å ha byttet fastlege flere ganger er det tydelig at hun vet å navigere i helsejungelen. Hvis du har varige plager og behov for tett oppfølgning, så er Kristin en av få leger med ryggrad og kunnskap nok til å finne en god og forsvarlig helsehjelp ut fra dine behov. Anbefales for gartnere og alle andre som tar en utradisjonell spade for det den faktisk er, en spade.

Quick fix lege

Lege: Ana Eduarda Oliveira Silva Alves Skrevet

Hun er glad i og skrive ut medisiner og all slags kremer. Kommer du med psykiske problemer blir du ikke og komme deg langt med det. Her er null empati, null forståelse. Du blir enten avfeid eller så forstår hun ikke hva du mener. Hun spør deg bare om du drikker nok vann.
Er glad jeg står på venteliste til annen lege.

Null empati

Lege: Ana Eduarda Oliveira Silva Alves Skrevet

Her møter jeg en lege som er hyggelig når det er en quick fix, med psykisk belastninger er det ingen empati og forståelse å få. Og dette er når man står i en livskrise! Null stjerner fra meg!

Sur og usympatisk

Lege: Kristin Elisabeth Hovind Skrevet

Var på lege vakten i dag og ho var der som lege. Spurte meg hva jeg gjorde der. Usympatisk og veldig frekk å avvisende. Og va veldig sint virket det som. Og viste ingen forståelse om at eg hadde veldig nakke smerter så ble sent hjem med beskjed om at det ikke va noe farlig. Va ikke fornøyd med henne i det hele tatt. Passer overhodet ikke som lege