Torget Legesenter Rana AS

Nordahl Griegsgt 2 8622 Mo i Rana 8622 Mo i Rana

Siste vurderinger av Torget Legesenter Rana AS

Anbefales ikke

Lege: Kristin Elisabeth Hovind Skrevet

Eneste grunnen til at jeg går der er fantastisk betjening av de andre ansatte. Venter på plass hos annen lege.
Ubeskrivelig humørsyk og ustabil.

Hyggelig og forståelsesfull

Lege: Svetlana Sundsfjord Skrevet

Er veldig for fornøyd med henne og nøler aldri om å bli henvist videre til noe annet som man vill undersøke.
Men dårlig service i skranken, de er træg og noen av damene vill man ikke møte.

Vanskelig å forstå hva hun sier

Lege: Ana Eduarda Oliveira Silva Alves Skrevet

Lite kunnskap om norske regler, og vanskelig å skjønne hva hun sier. Spesielt på telefon. Valgte derfor å bytte lege

Dårlig

Lege: Kristin Elisabeth Hovind Skrevet

Har ikke hatt henne lenge.. måtte bytte! jeg gruet meg hver gang jeg skulle dit, da jeg ender med å sitte å gråte hver time jeg er der. Å slite med ting er ikke lett med henne som fastlege.. da jeg hadde jobbet mye med meg selv før jeg fikk henne og fikk kjeft for at jeg måtte ta meg sammen.. noe jeg hadde gjort! Men samtalene med henne fikk meg til få angst og depresjon for ting jeg var ferdig med og følte selv jeg var kommet over..

Den perfekte lege?

Lege: Kristin Elisabeth Hovind Skrevet

Har tidligere hatt Kristin som fastlege. Ja, hun er "humørsyk" - men like fullt en dønn ærlig lege som forstår alle mennesketyper. Jeg er overbevist om at hun er en av de mest kunnskapsrike og intelligente legene som finnes. Hun bryr seg oppriktig om sine pasienter og sikrer at pasienter som henvises videre blir tatt på alvor. Hun lytter til pasienten og utelukker alvorlige tilstander raskt. Mangler hun kunnskap eller er i tvil tar hun kontakt med spesialist. Etter å ha byttet fastlege flere ganger er det tydelig at hun vet å navigere i helsejungelen. Hvis du har varige plager og behov for tett oppfølgning, så er Kristin en av få leger med ryggrad og kunnskap nok til å finne en god og forsvarlig helsehjelp ut fra dine behov. Anbefales for gartnere og alle andre som tar en utradisjonell spade for det den faktisk er, en spade.