Torget Legesenter Rana AS

Nordahl Griegsgt 2 8622 Mo i Rana 8622 Mo i Rana

Siste vurderinger av Torget Legesenter Rana AS

Den perfekte lege?

Lege: Kristin Elisabeth Hovind Skrevet

Har tidligere hatt Kristin som fastlege. Ja, hun er "humørsyk" - men like fullt en dønn ærlig lege som forstår alle mennesketyper. Jeg er overbevist om at hun er en av de mest kunnskapsrike og intelligente legene som finnes. Hun bryr seg oppriktig om sine pasienter og sikrer at pasienter som henvises videre blir tatt på alvor. Hun lytter til pasienten og utelukker alvorlige tilstander raskt. Mangler hun kunnskap eller er i tvil tar hun kontakt med spesialist. Etter å ha byttet fastlege flere ganger er det tydelig at hun vet å navigere i helsejungelen. Hvis du har varige plager og behov for tett oppfølgning, så er Kristin en av få leger med ryggrad og kunnskap nok til å finne en god og forsvarlig helsehjelp ut fra dine behov. Anbefales for gartnere og alle andre som tar en utradisjonell spade for det den faktisk er, en spade.

Quick fix lege

Lege: Ana Eduarda Oliveira Silva Alves Skrevet

Hun er glad i og skrive ut medisiner og all slags kremer. Kommer du med psykiske problemer blir du ikke og komme deg langt med det. Her er null empati, null forståelse. Du blir enten avfeid eller så forstår hun ikke hva du mener. Hun spør deg bare om du drikker nok vann.
Er glad jeg står på venteliste til annen lege.

Tar deg på alvor

Lege: Ayad Ainalla Nouralla Heidari Skrevet

Ayad har den egenskapen at han tar deg på alvor, og ikke avfeier det du sier når det er noe som plager deg. Er det noe han ikke selv kan avgjøre, blir man henvist til noen som kan. Kan selvsagt ikke si at dette gjelder for alle hans pasienter, det er min egen opplevelse. Han er imøtekommende, og tar seg tid til å føle deg sett.

Terningkast 10

Lege: Ayad Ainalla Nouralla Heidari Skrevet

Alletiders lege, har virkelig tid til pasienten, å lytter å forstår. Veldig opptatt av at en skal ha det godt i livet og med seg selv. Den beste legen jeg noen sinne har hatt.

Null empati

Lege: Ana Eduarda Oliveira Silva Alves Skrevet

Her møter jeg en lege som er hyggelig når det er en quick fix, med psykisk belastninger er det ingen empati og forståelse å få. Og dette er når man står i en livskrise! Null stjerner fra meg!