Torget Legesenter Rana AS

Telefonnummer75 15 17 0075 15 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nordahl Griegsgt 2 8622 Mo i Rana 8622 Mo i Rana

Siste vurderinger av Torget Legesenter Rana AS

Tar deg på alvor

Lege: Ayad Ainalla Nouralla Heidari Skrevet

Ayad har den egenskapen at han tar deg på alvor, og ikke avfeier det du sier når det er noe som plager deg. Er det noe han ikke selv kan avgjøre, blir man henvist til noen som kan. Kan selvsagt ikke si at dette gjelder for alle hans pasienter, det er min egen opplevelse. Han er imøtekommende, og tar seg tid til å føle deg sett.

Terningkast 10

Lege: Ayad Ainalla Nouralla Heidari Skrevet

Alletiders lege, har virkelig tid til pasienten, å lytter å forstår. Veldig opptatt av at en skal ha det godt i livet og med seg selv. Den beste legen jeg noen sinne har hatt.

Null empati

Lege: Ana Eduarda Oliveira Silva Alves Skrevet

Her møter jeg en lege som er hyggelig når det er en quick fix, med psykisk belastninger er det ingen empati og forståelse å få. Og dette er når man står i en livskrise! Null stjerner fra meg!

Sur og usympatisk

Lege: Kristin Elisabeth Hovind Skrevet

Var på lege vakten i dag og ho var der som lege. Spurte meg hva jeg gjorde der. Usympatisk og veldig frekk å avvisende. Og va veldig sint virket det som. Og viste ingen forståelse om at eg hadde veldig nakke smerter så ble sent hjem med beskjed om at det ikke va noe farlig. Va ikke fornøyd med henne i det hele tatt. Passer overhodet ikke som lege

Fantastisk

Lege: Ayad Ainalla Nouralla Heidari Skrevet

Ser meg som pasient og blir tatt på alvor. Hatt legen i 10 år og kommer aldri til å bytte. En fantastisk mann.