Leknes legesenter

Telefonnummer76 05 62 0076 05 62 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusgata 6, 8376 Leknes

Siste vurderinger av Leknes legesenter

Lege: Jan Hana Skrevet

Følger opp til enhver tid.
Blir tatt på alvor.
Føler meg trygg, og kunne ikke fått noen bedre lege))

Fantastisk lege som tok meg på alvor. Har hatt han i 1 år, og det er første gang jeg har følt meg ivaretatt på ordentlig

Lege: Øystein Tollåli Skrevet

Møter deg med respekt
Følger deg opp
Ringer deg for å oppdatere deg om situasjonen
Er høflig
Tar seg god tid
Er profesjonell

Jeg har hatt litt utfordringer med helsen i flere år, men dette er første lege som har tatt orderntlig tak i min situasjon:)

Blid, hyggelig, dyktig.

Lege: Øydis Hana Skrevet

Overskriften gir i all hovedsak inntrykk av hvordan jeg opplever Hana som lege.
Førsteinntrykket: En lege som gir et fantastisk inntrykk av medmenneskelighet og faglige kunnskaper og som nok har det mest fantastiske smilet jeg hadde sett på en tid :-)

Etter en tid som fastlege: Fremdeles et meget hyggelig, snilt, varmt, smilende og dyktig menneske. Fremdeles et overveldende varmt og vakkert smil, oppriktig lyttende, tålmodig og våken :-) Prater og SER faktisk på pasienten i stedet for hva som er vanlig for mange.

Negativt: Tja.. Det fins sikkert noe jeg kunne ha nevnt men jeg er svært godt fornøyd med å ha henne som fastlege. Man skal ikke glemme at en lege man frivillig møter er veldig avhengig av de opplysninger en pasient kan gi..

Dytig på det meste men slett ikke alt

Lege: Øydis Hana Skrevet

Alltid blid og vennlig. Kan være lang ventetid for å få time.
Dyktig og grundig lege virker det som, men kan etter min erfaring være litt vel rask til å "låse seg fast" i sin egen konklusjon - i stedet for å være åpen for at pasienten faktisk vet best hvilke plager han/hun har.
Så jeg vil vel si meget dyktig på det meste men slett ikke alt.
Men gir uansett et positivt inntrykk.

Den søte og snille legen :D

Lege: Øydis Hana Skrevet

Hun stiller opp og engasjerer på de problemene som du kommer med, og har løsninger på å fiske det. Hun tar det rolig viss du er en person som ikke liker å gå til legebesøk. Hun har dessverre mange pasienter så vente tiden kan bli litt lang men når hun kommer å roper deg opp på vente rommet med ett smil om munnen så er det vert det :)