Trollåsen Legesenter

Tlf: 66 81 21 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Trollåsen Legesenter

En god lege !

Lege: Sivert Eggesvik Skrevet

Seriøs, lyttende lege som tar affære om noe må gjøres.
Nøler ikke med å kontakte andre instanser for vurdering.

Virker rask i hode og kunnskapsrik på tross av ung alder !

Kan anbefales!

Behagelig og sikker

Lege: Ole Petter Brunstad Skrevet

Tar seg litt, lytter og henviser videre hvis han er i tvil. Følger pasienten godt opp, ringer tilbake når det er behov. Veldig bra,

Fantastisk flott og dyktig lege!

Lege: Inger Marie Veiby Skrevet

Veiby tar deg på alvor. Hun er lett å snakke med, lytter til hva du sier og bruker god tid på deg! Alltid blid og en person man lett føler man kan stole på!

Anbefales på det sterkeste

Den mest fantastiske legen jeg noen sinne har møtt!

Lege: Inger Marie Veiby Skrevet

Inger Marie Veiby er profesjonell og kan sitt fag. Man føler seg trygg på hennes konklusjoner. Hun er empatisk, hun bryr seg og hun følger opp langt bedre enn man kan forvente!
Jeg har aldri møtt en så flott lege, og hun var fantastisk beroligende da jeg var der med med min kristisk syke sønn.

Tar deg ikke seriøst

Lege: Inger Marie Veiby Skrevet

Føler ikke hun tror på det som blir fortalt, vil bare ha deg inn og ut så fort som mulig. Følelse av å måtte "unnskylde" at man kommer.

En helt fantstisk lege

Lege: Inger Marie Veiby Skrevet

Denne legen er bare rett og slett helt fantastisk. Hun tar meg virkelig på alvor. Undersøker grundig og konkluderer. Jeg får de svarene jeg behøver.

dr. Watle

God lege!
Men, trekker ned litt at han er litt lite tilgjengelig, og har tydeligvis for mange faste kunder.
Medmenneskelig og ærlig, "rett fra levra" og sympatisk :)
Sender til spesialist raskt og effektivt.
Sørger for at alle prøver blir tatt raskt.
Lytter og forstår, men som sagt litt for kort tid til besøkene dessverre.

Omsorgsfull, flink til å følge opp

Lege: Ole Petter Brunstad Skrevet

Jeg har hatt Brunstad som min fastlege i noen år nå og er meget fornøyd. Han er veldig flink å følge opp og han viser omsorg, samtidig som han er kunnskapsrik. Er det noe han selv ikke er helt sikker på nøler han ikke med å henvise til spesialist. Jeg har aldri måtte vente lenge på å få time hos han.

God fastlege for hele familien!

Lege: Ole Petter Brunstad Skrevet

Vi har hatt Brunstad som fastlege for barna (en jente og en gutt) som nå er blitt omkring 20 år, og vi har god erfaring med behandling av barna og av oss voksne - inkludert utreding og videre henvisninger til spesialister ved behov! Vår erfaring er kun positiv, og vi opplever han som imøtekommende, profesjonell og dyktig. Jeg mener det er bedre at vi venter på legekontoret enn at han tvinner tommeltotter og venter på pasientene, og selv om han skriver på PC under konsultasjonen (hvem gjør ikke det i dag?) så opplever jeg at han lytter til det vi sier.

kjempefornøyd

Lege: Bjørn Watle Skrevet

Har vært hos legen til fast kontroll i mange år,og fått svar, og også vært en støtte i livet! Intet mindre. Takk.

En fantastisk fastlege

Lege: Kåre Palmer Solvåg Skrevet

Dr. Kåre Solvåg bryr seg om dine pasienter, lytter og er ekstremt faglig sterk. At han igjennom de 22 årene jeg har hatt han som fastlege alltid er 5-10 minutter forsinket gjør at jeg heller kommer fem minutter senere en avtalt tid. Anbefales virkelig på det varmeste!!

Lege: Inger Marie Veiby Skrevet

Hun tar deg på alvor, og er oppriktig interessert i å hjelpe deg. En veldig dyktig lege, som får deg til å føle deg trygg og ivaretatt.

Eneste legen jeg har hatt

Lege: Bjørn Watle Skrevet

Har aldri byttet fastlege og tviler på at jeg gjør det før Bjørn går av med pensjon eller "dytter meg ut av sin liste". Kan være litt brysk, men det veier han godt opp med sin dyktighet. Han virker veldig nøye og gir seg ikke før han finner ut av det. Virker som han heller ikke er redd for å be om konsultasjon og er rask med å sende deg videre til noen andre (spesialist) om det er det som trengs.

Enestående lege

Er heldig å ha Inger Marie Veiby som lege. Det er alltid noe ventetid men det
er uungåelig med tanke at hun har ikke ledige plasser for nye pasienter. Det er derfor jeg byttet aldri legen selv om jeg flyttet to ganger allerede og bor langt fra Trollåsen.

Fantastisk lege!

Lege: Bjørn Watle Skrevet

Bjørn Watle har vært min fastlege i 14 år, men jeg har aldri hatt behov for fastlege før jeg nylig ble gravid. Den behandlingen og oppfølgingen jeg har fått er helt enestående. Watle er effektiv, lyttende, serviceinnstilt, proff og henviser videre når det trengs. Watle får meg til å føle at jeg er i de tryggeste hender og at han bryr seg, alt med et glimt i øyet.

Jeg kommer aldri til å bytte fastlege selv om det er et lite prosjekt å komme seg til Trollåsen.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Inger Marie Veiby Skrevet

Hun har alltid tid og tar seg god tid til å høre. Forståelsesfull, dyktig og grundig lege. Hun leter etter svar og er virkelig flink!

Ikke fornøyd

Lege: Ole Petter Brunstad Skrevet

Jeg har ikke selv hatt han som lege, men er datter til en som har hatt han. Hun fikk liten og seriøs oppfølging, og var alvorlig syk og ble sendt hjem. Jeg har ingen tillit og vil heller ikke anbefale noen å gå til denne legen.

Utmerket

Lege: Kåre Palmer Solvåg Skrevet

Solvåg er en knakende god fastlege som kan anbefales på det varmeste.

Har hatt han siden jeg var 6-7 år gammel, og har han fortsatt 20 år senere.

Eneste jeg har å utsette er at legekontoret noen ganger kan være litt tregt, og man må regne med forsinkelser om man bestiller time ut på dagen.

Fabelaktig

Banebrytende god lege.
Ingen over ingen ved siden. Alltid tid til å høre på hva som feiler deg, uansett hva det måtte være.
Får deg til å føle deg velkommen som menneske ikke bare som en brikke som i resten av samfunnet.

Norges beste fastlege?

Lege: Inger Marie Veiby Skrevet

Sterk, klar, lyttende, kunnskapsrik, vennlig, alt en fastlege skal ha!