Lødingen Legekontor

Sjøvegen 14 8410 Lødingen

Siste vurderinger av Lødingen Legekontor

Hyggelig og hjelpsom

Lege: Mohammed Mosaad Mohammed Skrevet

Første time hos Dr. Mohammed idag - fikk veldig positivt inntrykk.
Ble møtt av en hyggelig og hjelpsom herremann, som forklarte godt og fant fort ut av helseproblemet. Bare godt å si om denne legen.
Og en ekstra stjerne for å snakke godt norsk!

Svært dårlig opplevelse

Lege: Marta Prytz Strand Skrevet

Hold dere unna dersom dere ønsker behandling. Hun Har en "ovenfra og ned-holdning" som gjør at man føler seg utrygg som pasient. Man kommer til legen med et problem, men føler at hun ikke hører på det man sier og bagatelliserer symptomene. Jeg har bare vært der en gang, men det blir også den siste. Velg en annen lege.

usæriøs og "bedreviter"

Lege: Marta Prytz Strand Skrevet

Ingen interesse av å høre på hva pasienten har å si. Andre legers vurdering har heller ikke noe å si, vil heller begynne på nytt etter 10 års utredning. Virker alt for selvgod, og etter flere timer hos henne er psyken på bunn, ble nødt til å kontakte lege 50 mil unna for å få oppfølging videre da den behandlingen jeg sto på fungerte. Marta skulle stoppe alt og begynne på scratch. Kommer på legetime med store smerter og ender opp med paracet, ingen sykemeld og beskjed om at det bare er.... til tross for kjent skade. Journalen kunne hun ikke brydd seg mindre om. Velg en annen lege om du ønsker å bli ivaretatt!

aggressiv væremåte og fort irritert

Lege: Mohammed Mosaad Mohammed Skrevet

En lege som istedenfor å lytte foretrekker å kjefte på en pasient. Lite behjelpelig er han også.Han er ikke interessert i sine pasienter ,i demes bekymringer.Samtidig at vi alle vet hvor viktig er det for en syk person a bli tatt godt imot og få mentalt støtte og selvfølgelig riktig behandling. Du kan ikke bli en god lege hvis du er totalt uinteressert i mennesker rundt deg. Jeg savner virkelig den gode lege Pavlos som vi hadde før.:-(

Hoven og altfor selvsikker !

Lege: Marta Prytz Strand Skrevet

Til å være kommunelege er det vondt å se hvor mange som sitter å lider under dårlig oppfølging. Som gravid på et tidspunkt ble jeg sendt til sykehus med den beskjeden at jeg nok hadde mistet babyen siden hun på tredje time ikke klarte å finne hjerteslagene og i stede for å be om hjelp av en annen lege på samme kontor ( hadde bakover liggende livmor) siden hun viste hun selv hadde lite erfaring med slikt så valgte hun å gi meg den grusomme beskjed og vel fremme på sykehuset viste d seg at alt var i skjønneste orden så denne legen liker ikke å ta imot hjelp og kan bikke til d uforsvarlig. Hun evnet seg ikke som samtale partner heller og tryggheten manglet hele tiden så tenk deg om to ganger hvis du virkelig trenger god oppfølging for det eksisterer ikke.