Borgen Legekontor

Borgenveien 120 1388 Borgen

Siste vurderinger av behandlere ved Borgen Legekontor

Omsorgsfull og dyktig

Lege: René Rodriguez Soto Skrevet

Har hatt dr. Soto som fastlege i flere år og føler meg meget godt ivaretatt både på det faglige og det medmenneskelige. Dyktig lege som bryr seg om pasientene sine. Har alltid fått utmerket faglig hjelp når jeg har hatt behov for det. I tillegg opplever jeg ham som enkel å få tak i.

Sympatisk og hyggelig, men hva med det faglige

Lege: René Rodriguez Soto Skrevet

Håndhilser, er imøtekommende, lytter og fremstår som veldig sympatisk. Det er dessverre ikke nok når man trenger hjelp. Skriver håpløse henvisninger og evt diagnostisering og videre fremdrift må man sørge for selv.

stor fornøyd :)

Lege: René Rodriguez Soto Skrevet

har hatt Rene som fastlege i noen år nå og er kjempe fornøyd. Han er alltid blid, håndhilser og ser sine pasienter. Anbefales på det sterkeste. Tipp topp tommel opp :)

Fantastisk lege

Lege: René Rodriguez Soto Skrevet

Dr Soto har vært vår families fastlege i flere år, og han er en utrolig flink lege som ser pasienten og behandler oss med respekt, samt tar oss på alvor! Høy faglig kompetanse og dyktig i sin jobb! Veldig flink med barn og :) han tar seg tid til pasienten!! Noe som er viktig.
Anbefales virkelig på det sterkeste!!

Ett trygt og godt valg

Lege: René Rodriguez Soto Skrevet

Renè har vært min fastlege i 4år. Jeg reiser i fra Oslo med tog noe som til tider kan gjøre det litt vrient, men Renè er en så seriøs, flink og sakelig fastlege at jeg kunne overhode ikke bytte til noen andre. Legen lytter, håndhilser, snakker med sine pasienter, blid og en varm person. Som etnisk norsk person kan jeg anbefale Renè Rodruigez Soto, på det beste.