LegeneStephansen.no

Storgata 18 1440 Drøbak

Siste vurderinger av behandlere ved LegeneStephansen.no

Empatisk, lyttende, og har alltid tid!

Lege: Fredrik Stephansen Skrevet

Hver gang jeg er hos Fredrik føler jeg at jeg er den eneste pasienten hans. Han tar seg god tid, lytter, stiller spørsmål, og tar meg alltid på alvor. Svarer fort og grundig på henvendelser. Kommer aldri til å bytte lege!

Lite hjelpsom

Lege: Fredrik Stephansen Skrevet

Sitter å venter en halvtime for å komme igjennom på telefon. Når lege først svarer blir jeg dårlig behandlet og han er ikke i stand til gjennomføre de enkleste tiltak.

Hyggelig, tillitsvekkende og kompetent

Lege: Fredrik Stephansen Skrevet

Veldig fornøyd med Fredrik Stephansen som fastlege. Tar seg alltid tid til å høre om små og store ting som skjer i livet, og hvordan man føler seg på generell basis. Er i tillegg veldig rask på tilbakemeldinger og henvisninger til spesialister.

Gjensidig tillit = alfa omega

Lege: Fredrik Stephansen Skrevet

Forholdsvis ung, trygg og kunnskapsrik. Også omsorgsfull og lyttende når ting er vanskelige og avgjørelser må treffes.
Gjør meg trygg og har min tillit.
Dessuten har han humoristisk sans!

Favorittlegen!

Lege: Stig Schjelderup Stephansen Skrevet

Føler jeg har vunnet i Lotto når jeg er på hans liste. Har hatt Stig som lege i ca 40 år, og han er akkurat som huslegen var i gamle dager. Hele slekta er pasienter, og noen av oss sågar oppkalt etter ham.
MEN vi vil jo helst ikke dele ham med andre da :-), så skryten her gis litt under tvil. Det er som når du finner et godt soppsted i skogen - det deles kun med de nærmeste :-)
Stig ringer oss med resultater av prøver på kveldstid og viser stor omsorg og strekker seg lengre enn langt. Er dessuten en ringrev hva gjelder byråkratiet i helse-Norge... og legesønnen følger i fars fotspor :-)
Anbefales på det varmeste!