LegeneStephansen.no

Storgata 18 1440 Drøbak

Siste vurderinger av LegeneStephansen.no

Gjensidig tillit = alfa omega

Lege: Fredrik Stephansen Skrevet

Forholdsvis ung, trygg og kunnskapsrik. Også omsorgsfull og lyttende når ting er vanskelige og avgjørelser må treffes.
Gjør meg trygg og har min tillit.
Dessuten har han humoristisk sans!

Favorittlegen!

Lege: Stig Schjelderup Stephansen Skrevet

Føler jeg har vunnet i Lotto når jeg er på hans liste. Har hatt Stig som lege i ca 40 år, og han er akkurat som huslegen var i gamle dager. Hele slekta er pasienter, og noen av oss sågar oppkalt etter ham.
MEN vi vil jo helst ikke dele ham med andre da :-), så skryten her gis litt under tvil. Det er som når du finner et godt soppsted i skogen - det deles kun med de nærmeste :-)
Stig ringer oss med resultater av prøver på kveldstid og viser stor omsorg og strekker seg lengre enn langt. Er dessuten en ringrev hva gjelder byråkratiet i helse-Norge... og legesønnen følger i fars fotspor :-)
Anbefales på det varmeste!

Topp behandling, trygg, medlidende, interessert

Lege: Stig Schjelderup Stephansen Skrevet

Har hatt Stig som fastlege fra jeg ble født (25 år) og ville aldri byttet lege. Har bodd i oslo de siste 6 årene, men kjører gledelig til Drøbak for denne legen.

Stig Stephansen viser interesse for deg som person, han har medlidenhet, men er også ærlig. Du vil alltid føle deg tatt vare på og sett. Han kjenner igjen pasientene sine og er alltid hyggelig selv under stressende perioder. Stephansen ringer personlig for å fortelle om prøvesvar og ofte tar han en telefon for å høre hbordan det går med deg om du har vært litt mer alvorlig syk enn en forkjølelse. Topp karakter for topp lege.

En veldig trygg fastlege

Lege: Stig Schjelderup Stephansen Skrevet

Empatisk, kunnskapsrik, nøye, etterrettelige. Gir alltid tilbakemelding, det vurderer jeg som veldig viktig

Den beste legen

Lege: Stig Schjelderup Stephansen Skrevet

En utrolig flink og lyttende lege. Jeg har hatt han som fast lege siden han kom til Drøbak. Nå bor jeg I Moss, men tar turen til min fastleger I Drøbak.