LegeneStephansen.no

Telefonnummer64 90 77 9064 90 77 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 18 1440 Drøbak

Siste vurderinger av LegeneStephansen.no

Topp behandling, trygg, medlidende, interessert

Lege: Stig Schjelderup Stephansen Skrevet

Har hatt Stig som fastlege fra jeg ble født (25 år) og ville aldri byttet lege. Har bodd i oslo de siste 6 årene, men kjører gledelig til Drøbak for denne legen.

Stig Stephansen viser interesse for deg som person, han har medlidenhet, men er også ærlig. Du vil alltid føle deg tatt vare på og sett. Han kjenner igjen pasientene sine og er alltid hyggelig selv under stressende perioder. Stephansen ringer personlig for å fortelle om prøvesvar og ofte tar han en telefon for å høre hbordan det går med deg om du har vært litt mer alvorlig syk enn en forkjølelse. Topp karakter for topp lege.

En veldig trygg fastlege

Lege: Stig Schjelderup Stephansen Skrevet

Empatisk, kunnskapsrik, nøye, etterrettelige. Gir alltid tilbakemelding, det vurderer jeg som veldig viktig

Den beste legen

Lege: Stig Schjelderup Stephansen Skrevet

En utrolig flink og lyttende lege. Jeg har hatt han som fast lege siden han kom til Drøbak. Nå bor jeg I Moss, men tar turen til min fastleger I Drøbak.

Fastlege siden.1975.

Lege: Stig Schjelderup Stephansen Skrevet

Har hatt S. Stephansen som lege siden 1975.

Har aldri hatt noe å utsette på behandlinger der.
Alltid imøtekommende og faglig dyktig,
han følger med i tiden og er alltid oppdatert.
Kan også snakke med sine pasienter.

En lege man trygt kan anbefale.

Hyggelig og bra!

Lege: Stig Schjelderup Stephansen Skrevet

Svært godt inntrykk av hele kontoret. Hyggelige sekretærer og lyttende, dyktige leger!