Vest Legekontor

Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Vest Legekontor

Faglig dyktig, ikke så god på kommunikasjon

Lege: Adele Frost Thoresen Skrevet

Flink lege som er god på somatiske plager. Synes imidlertid Adele ofte ordlegger seg klønete og kommuniserer utydelig. Dette gjør meg som pasient usikker. Hennes kommunikasjonsstil kan etter min mening også virke nedlatende og utrivelig. Opplever også at hun har en tendens til å legge ord i munnen min og at hun tar forhastede konklusjoner uten å ha gjort en grundig vurdering.

Fastlege som bryr seg

Lege: Reidar Støren Skrevet

Reidar Støren ringte meg daglig når jeg fikk korona. Han spurt hvordan det gikk med meg og hvordan jeg hadde det, jeg følt at han brydde seg. Jeg vil takke han og alle ansatte på vest legekontor for den jobben de gjør. Jeg kan vil anbefale alle og ha han som fastlege.

Flink, tydelig og tilgjengelig

Lege: Adele Frost Thoresen Skrevet

Svært profesjonell, empatisk og dyktig lege. Tydelig, gode kommunikasjonsevner, effektiv og tine på dagen. Aldri hatt bedre fastlege. 100% tillit til henne.

Litt hoven.

Lege: Adele Frost Thoresen Skrevet

Gjør ofte feil i sykemeldinger. Blir fort sur og kommer med nedlatende kommentarer. Skjedd mange ganger.

Vennlig, seriøs og tar seg god tid

Lege: Reidar Støren Skrevet

Legen opplever jeg som tålmodig, oppriktig, nysgjerrig og tillitvekkende. Han bruker god tid tid på konsultasjonen og kommuniserer godt. Jeg er kvinnelig pasient.