Vest Legekontor

Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika

Siste vurderinger av Vest Legekontor

Vennlig, seriøs og tar seg god tid

Lege: Reidar Støren Skrevet

Legen opplever jeg som tålmodig, oppriktig, nysgjerrig og tillitvekkende. Han bruker god tid tid på konsultasjonen og kommuniserer godt. Jeg er kvinnelig pasient.

Skikkelig flink

Lege: Reidar Støren Skrevet

Jeg har brukt Støren siden jeg tilfeldigvis bodde i Sandvika på 90-tallet. Har siden flyttet 2 ganger, men har beholdt han som fastlege. Er normalt en ikke-krevende pasient, men skadet meg alvorlig i en ulykke og fikk lenge etterpå behov for hjelp fra fastlegee. Støren viste en rå handlingsdyktighet og ringte landets fremste spesialister mens jeg satt på kontoret. Åpnet dører og forbikjørte byråkrati på en imponerende måte. Vil også legge til at han er en "no bullshit" type som jeg tror fungerer dårlig for de som er ute etter å utnytte systemet.

En ok lege

Lege: Adele Frost Thoresen Skrevet

Adele er en flink lege når det kommer til generelle og alminnelige sykdommer og symptomer. Gir deg resept når det trengs og gir som regel alltid korrekt medisinsk behandling.
Har hatt henne i flere år, men etter to ubehagelige opplevelser turte jeg ikke lenger å dra til henne og endte opp med å bytte fastlege, dessverre.

Adele kan bli flinkere til å lytte og la pasienten prate ferdig enn å avbryte. Adele kan også prøve å sette seg litt mer inn i en pasients situasjon, spesielt når det kommer til det psykososiale. Det handler feks ikke om å behandle sykdommen, men å behandle pasienten med sykdommen, noe jeg mener Adele ikke scorer høyt på.
Kan bli irritert dersom man tar opp flere ting under en legevisitt. Gjerne ta det med et smil, enn å komme med en unødvendig eller sårende kommentar.

Reidar Støren Vest Legekontor

Lege: Reidar Støren Skrevet

Hei, Reidar er legen som saved my life, og det var for over 4 år siden . Takk nemlig den dag i dag , mvh

kjempefornøyd

Lege: Adele Frost Thoresen Skrevet

Aldri vært så fornøyd med en lege før. Håper aldri hun slutter. Tar meg alltid på alvor, er støttende, gir gode råd. Føler meg alltid godt ivaretatt.