Vest Legekontor

Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Vest Legekontor

Fastlege som bryr seg

Lege: Reidar Støren Skrevet

Reidar Støren ringte meg daglig når jeg fikk korona. Han spurt hvordan det gikk med meg og hvordan jeg hadde det, jeg følt at han brydde seg. Jeg vil takke han og alle ansatte på vest legekontor for den jobben de gjør. Jeg kan vil anbefale alle og ha han som fastlege.

Flink, tydelig og tilgjengelig

Lege: Adele Frost Thoresen Skrevet

Svært profesjonell, empatisk og dyktig lege. Tydelig, gode kommunikasjonsevner, effektiv og tine på dagen. Aldri hatt bedre fastlege. 100% tillit til henne.

Litt hoven.

Lege: Adele Frost Thoresen Skrevet

Gjør ofte feil i sykemeldinger. Blir fort sur og kommer med nedlatende kommentarer. Skjedd mange ganger.

Vennlig, seriøs og tar seg god tid

Lege: Reidar Støren Skrevet

Legen opplever jeg som tålmodig, oppriktig, nysgjerrig og tillitvekkende. Han bruker god tid tid på konsultasjonen og kommuniserer godt. Jeg er kvinnelig pasient.

Skikkelig flink

Lege: Reidar Støren Skrevet

Jeg har brukt Støren siden jeg tilfeldigvis bodde i Sandvika på 90-tallet. Har siden flyttet 2 ganger, men har beholdt han som fastlege. Er normalt en ikke-krevende pasient, men skadet meg alvorlig i en ulykke og fikk lenge etterpå behov for hjelp fra fastlegee. Støren viste en rå handlingsdyktighet og ringte landets fremste spesialister mens jeg satt på kontoret. Åpnet dører og forbikjørte byråkrati på en imponerende måte. Vil også legge til at han er en "no bullshit" type som jeg tror fungerer dårlig for de som er ute etter å utnytte systemet.