Villaveien legesenter

Villaveien 27 8516 Narvik

Siste vurderinger av behandlere ved Villaveien legesenter

Tiltaksløs. Anbefales ikke

Lege: Lars Harald Opshaug Skrevet

Mitt første møte med denne legen startet med at jeg rekker fram hånden for å hilse, hvorpå han svarer med "tror ikke det". han var redd for smitte??Da jeg forteller ham at jeg har vært plaget med elveplest i over 6 uker, svarer han: " hva mener du jeg skal gjøre med det?" Har inntrykk av at han vil gjøre unna flest mulig pasienter på kortest mulig tid.

Utrygg

Lege: Lars Harald Opshaug Skrevet

Utrygg, lite handlekraftig, ikke oppdatert, lite fokus på pasient, unøyaktig på pasient utsatt, mer opptatt av lunsjpause, økonomisk orientert, dårlig oppfølging...hvis du er i tvil, velg andre allmenn praktiserende leger!

Veldig flott lege

Lege: Lars Harald Opshaug Skrevet

Veldig flott lege som hører etter og vill hjelpe. Anbefaler han sterkt:) Hyggelig personale og profesjonelt.

Fantastisk lege.

Lege: Lars Harald Opshaug Skrevet

Flink til og følge opp pasientene,hører å lytter,og i sammabeid med passienten finner han ut hva som feiler deg,en fantastisk flott lege,å er den beste legen jeg har hatt.

Denne legen anbefales på det varmeste.

Lege: Ellen Sylvia Opshaug Skrevet

Veldig kompetent lege, som lytter og følger opp hele mennesket, ikke bare den enkelte sykdom. Virker oppriktig interessert i å hjelpe pasienten. En av de beste fastlegene jeg har hatt. Jeg kjenner meg på ingen måte igjen i andres tilbakemeldinger om at denne legen liker å høre sin egen stemme og ikke lytter til pasienten. Om jeg kunne tatt henne med meg på flyttelasset, skulle jeg gjerne fortsatt å ha henne som fastlege.