Villaveien legesenter

Villaveien 27 8516 Narvik

Siste vurderinger av behandlere ved Villaveien legesenter

Fantastisk lege.

Lege: Lars Harald Opshaug Skrevet

Flink til og følge opp pasientene,hører å lytter,og i sammabeid med passienten finner han ut hva som feiler deg,en fantastisk flott lege,å er den beste legen jeg har hatt.

Denne legen anbefales på det varmeste.

Lege: Ellen Sylvia Opshaug Skrevet

Veldig kompetent lege, som lytter og følger opp hele mennesket, ikke bare den enkelte sykdom. Virker oppriktig interessert i å hjelpe pasienten. En av de beste fastlegene jeg har hatt. Jeg kjenner meg på ingen måte igjen i andres tilbakemeldinger om at denne legen liker å høre sin egen stemme og ikke lytter til pasienten. Om jeg kunne tatt henne med meg på flyttelasset, skulle jeg gjerne fortsatt å ha henne som fastlege.

Helt greit.

Lege: Ellen Sylvia Opshaug Skrevet

Velmenende og serviceinstillt. Litt brå og lite villig til å ta pasienten med på vurderinger om behov. Veldig dårlig venteverelse dårlig luft og trangt og tett. En liten ventil i et hjørne det er alt kankje 3x3 meter stort på to leger. 3-5 sitter der i kø ofte.

Svært fornøyd!

Lege: Ellen Sylvia Opshaug Skrevet

Ellen er en kjempeflott lege. Hun lytter og tar meg på alvor, og jeg føler meg svært trygg med henne. Hun er rolig og snill, men effektiv og kunnskapsrik. Hun er også svært dyktig med min lille sønn som også har henne som fastlege.

Byttet fastlege

Lege: Ellen Sylvia Opshaug Skrevet

Min opplevelse av Ellen er at hun er noe trangsynt, og hadde lite fokus på meg som pasient. Glad i å høre seg selv snakke. Byttet derfor fastlege.