Valnesfjord Legekontor

Telefonnummer75 64 29 0075 64 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strømsnes 8215 Valnesfjord

Siste vurderinger av Valnesfjord Legekontor

Lege: Helga Wenaas Rørvik Skrevet

Kjempe flink lege som lytter og tar seg tid til deg. Veldig god å ha når man har langvarig/kronisk sykdom. Hun er flink å henvise videre for mere undersøkelser. Ekstra pluss for raskt papirarbeid, utrolig kjekt når man trenger ny resept i en fei, eller noen papirer skal sendes til nav etc.

Trygg og god fastlege

Lege: Helga Wenaas Rørvik Skrevet

Veldig fornøyd med hjelpen jeg har fått hos henne. Hører og bruker tid på pasienten. Virkelig en lege jeg stoler på.

Fantastisk

Lege: Salwan Tariq Abid Al-Ani Skrevet

Jeg har hatt flere fastleger i Fauske kommune da jeg aldri har følt meg trygg på eller vært særlig fornøyd med legen. Salwan er en utrolig dyktig lege. Han bagateliserer ikke, men lytter og forstår. Han er nøye og meget flink i jobben sin som lege. I tillegg er han alltid blid og hyggelig, noe som er utrolig viktig i en slik stilling. Absolutt den beste legen.

Beste lege jeg har hatt.

Lege: Helga Wenaas Rørvik Skrevet

Fabelaktig lege som har pasienten i fokus. Når det er noe som må ses på av spesialister, er hun kjapp med å få meg videresendt. Topp scoore.

Perfekt

Lege: Salwan Tariq Abid Al-Ani Skrevet

Jobber med en gang med saken når vi trenger hjelp fra han, kjempe god fastlege, flink, hjelpsom ... Takk Salwan for alt ....