Lege Tore Tveraabak

Telefonnummer995 49 300995 49 3 ...
Aspmyra Stadion 8003 Bodø

Siste vurderinger av Lege Tore Tveraabak

Bedre lege finnes ikke!

Lege: Tore Tveraabak Skrevet

Tore har vært min fastlege i 10 år nå, og han skal få være min fastlege til han går av.

Tore kan virke stresset, men det er bare sånn han er av natur. At det er samlebånd, fort inn å fort ut skjønner jeg ikke hvorfor folk skriver. Dere kan velge hvilken time dere vil ha, vil dere diskutere noe som tar tid, si ifra om det, så tar han seg tid! Du kan ikke sitte der å forvente at han skal se gjennom deg med røngten syn, eller gi deg 30 min av sin tid når du ikke har varslet på forhånd. Det er flere pasienter som venter i kø.

Du kommer med et problem. Han undersøker, svarer, tar prøver, skriver resept, eller henviser videre. Fiks og ferdig.

Ser at noen føler de ikke får valuta for pengene. Da vil jeg bare si, det er ikke de 10 minuttene du betaler for. Det er alle de tiårene han har som erfaring du betaler for.

Det er aldri noe tull me han. Alt ordnes på dagen, henvisninger, prøver osv. Trenger man hastetime, så fikses det også.

Det er en grunn til at Tore har flest pasienter i Bodø. Han er den beste legen.

samleband

Lege: Tore Tveraabak Skrevet

Her er det kvantitet foran kvalitet.Rett inn, rett ut. En av de i Bodø med klart mest pasienter.
Hadde ham som lege for barna da min fastlege hadde fult. Måtte krangle for å bli henvist videre da jeg ikke var fornøyd med medisinen han skrev ut til et av barna. Sykehuset skrev umiddelbart ut ny medisin etter kort undersøkelse. Da jeg konfronterte ham med dette ble jeg blåst av. Utrolig arrogant.
Skal aldri sette mine bein på det kontoret igjen

Helt suveren lege og DU BLIR tatt på alvor !!!

Lege: Tore Tveraabak Skrevet

Min faste lege i 31 år. Helt suveren lege som ikke kaster bort tid på ting han er usikker på. Forstår ikke de som klager på at han ikke tar seg god tid, det er bare å gi beskjed ved bestilling eller når du kommer inn døra. Har du behov for en langvarig samtale, tar han seg god tid uansett kø på venterom. Uansett er det svært sjeldent mann må vente lenge over tiden. Lytter og kommer med gode råd. Har vært der utallige ganger og har aldri blitt tatt "lettvint" på, når jeg har gitt beskjed om at idag har jeg endel å gå igjennom. Har jeg det ellers travelt, passer det meg utmerket at han også har det. Har bestandig blitt tatt alvorlig og alltid kommet til en løsning. Har ikke alltid trengt å vært enig med Tore der og da, men har vist seg stort sett hver gang at han hadde rett i sin avgjørelse/konklusjon etterhvert. Har det muligens litt uoversiktlig i dokumenthaugen på kontoret :) Men har kanskje det beste sekretærpersonale i byen, som stortsett har stålkontroll og er meget service innstilt. Lignende Webside for timebestilling/fornyelse av resept burde alle legekontorer få, her har andre noe virkelig å lære. Kort oppsummert: Synes jeg har mye å takke Tore Tveraabak og hans stab for. Håper han/de står på i mange år til. Lykke til videre.

den dyktigeste fastlegen jeg noenside har hatt, når det gjelder sjelett og ben i kroppen.

Lege: Tore Tveraabak Skrevet

Han er dyktig når det gjelder skader på skjelett og alt fra forkjølelse til mere kompliserte sykdommer, skader. Er glad jeg har han som min lege! Takk for at du står på for meg.

Flink, men voldsom travel

Lege: Tore Tveraabak Skrevet

Har hatt denne legen som min fastlege i 13 år nå, og har nå bestemt meg for å bytte fastlege. Er veldig dyktig, men det merkes at han er den legen i byen med suverent mest pasienter som fastlege.

Her er det virkelig samlebånd, og man får knapt satt seg ned før man får regningen i hånden. Nå har jeg hatt god helse hele veien, men nå går det så fort at jeg føler meg ikke lengre trygg på at legen vil fange opp eventuelle symptomer på sykdommer.

Er dog flink til å henvise videre, og har alltid blitt hjulpet. Men til syvende og sist savner jeg tryggheten ved å føle at legen virkelig undersøkte meg.