Lege Tore Tveraabak

Telefonnummer995 49 300995 49 3 ...
Aspmyra Stadion 8003 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Lege Tore Tveraabak

God og trygg lege

Lege: Tore Tveraabak Skrevet

Dette er en lege som ALDRI er vanskelig på noen som helst måte, det gjelder timebestilling, behandling og hjelp, alltid blid !! Jeg har hatt ham som fastlege hele mitt voksne liv, og har INGEN klager.

Legen jobber veldig raskt og mine legetimer var ikke lengre enn 5 minutt, men det egentlige problemet er resepsjonister

Lege: Tore Tveraabak Skrevet

Det virker som om at legen jobber veldig raskt og ikke tar nok tid til pasienten, men jeg synes han er ganske god og profesjonell som lege. Men det verste problemet er resepsjonister, nemlig de er veeeeldig dårlig i kommunikasjon med pasienter. En av dem til og med tygger tyggis mens hun prater med pasienter som jeg synes er ganske uhøflig. De er dårlig i kommunikasjon over telefon og på grunn av dem hadde jeg et unødvendig legebesøk og jeg har også fått kastet bort mye tid, som jeg skulle bruke på behandling i et sykehus (som de dessverre ikke fortalte meg). De har til og med spurt meg det samme spørsmålet 3 ganger. Anbefaler absolutt ikke.

Lett å få time, god oppfølging

Lege: Tore Tveraabak Skrevet

Legekontoret er lett tilgjengelig, og det er raskt og enkelt å få time, noe som er hovedgrunnen til at jeg har valgt denne fastlegen. Opplever også de ansatte som trygge, imøtekommende og kunnskapsrike.

Bedre lege finnes ikke!

Lege: Tore Tveraabak Skrevet

Tore har vært min fastlege i 10 år nå, og han skal få være min fastlege til han går av.

Tore kan virke stresset, men det er bare sånn han er av natur. At det er samlebånd, fort inn å fort ut skjønner jeg ikke hvorfor folk skriver. Dere kan velge hvilken time dere vil ha, vil dere diskutere noe som tar tid, si ifra om det, så tar han seg tid! Du kan ikke sitte der å forvente at han skal se gjennom deg med røngten syn, eller gi deg 30 min av sin tid når du ikke har varslet på forhånd. Det er flere pasienter som venter i kø.

Du kommer med et problem. Han undersøker, svarer, tar prøver, skriver resept, eller henviser videre. Fiks og ferdig.

Ser at noen føler de ikke får valuta for pengene. Da vil jeg bare si, det er ikke de 10 minuttene du betaler for. Det er alle de tiårene han har som erfaring du betaler for.

Det er aldri noe tull me han. Alt ordnes på dagen, henvisninger, prøver osv. Trenger man hastetime, så fikses det også.

Det er en grunn til at Tore har flest pasienter i Bodø. Han er den beste legen.

samleband

Lege: Tore Tveraabak Skrevet

Her er det kvantitet foran kvalitet.Rett inn, rett ut. En av de i Bodø med klart mest pasienter.
Hadde ham som lege for barna da min fastlege hadde fult. Måtte krangle for å bli henvist videre da jeg ikke var fornøyd med medisinen han skrev ut til et av barna. Sykehuset skrev umiddelbart ut ny medisin etter kort undersøkelse. Da jeg konfronterte ham med dette ble jeg blåst av. Utrolig arrogant.
Skal aldri sette mine bein på det kontoret igjen