Lege Tore Tveraabak

Telefonnummer995 49 300995 49 3 ...
Aspmyra Stadion 8003 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Lege Tore Tveraabak

den dyktigeste fastlegen jeg noenside har hatt, når det gjelder sjelett og ben i kroppen.

Lege: Tore Tveraabak Skrevet

Han er dyktig når det gjelder skader på skjelett og alt fra forkjølelse til mere kompliserte sykdommer, skader. Er glad jeg har han som min lege! Takk for at du står på for meg.

Flink, men voldsom travel

Lege: Tore Tveraabak Skrevet

Har hatt denne legen som min fastlege i 13 år nå, og har nå bestemt meg for å bytte fastlege. Er veldig dyktig, men det merkes at han er den legen i byen med suverent mest pasienter som fastlege.

Her er det virkelig samlebånd, og man får knapt satt seg ned før man får regningen i hånden. Nå har jeg hatt god helse hele veien, men nå går det så fort at jeg føler meg ikke lengre trygg på at legen vil fange opp eventuelle symptomer på sykdommer.

Er dog flink til å henvise videre, og har alltid blitt hjulpet. Men til syvende og sist savner jeg tryggheten ved å føle at legen virkelig undersøkte meg.

Tid er penger!!

Lege: Tore Tveraabak Skrevet

Tore virker veldig stresset.Han tar seg dårlig tid til å høre på meg og undersøker meg fysisk nesten aldri.Rask til å henvise videre, men er dårlig på oppfølging. Virker som dette legekontoret satser på kvantitet istedet for kvalitet. Raskt å få time, men jeg hadde heller foretrukket en lege som lyttet til meg og som så meg. Hyggelige resepsjonsdamer. Dårlig renhold. Ta en titt på døra inn til legen. Skikkelig svart og ekkel. En bakteriebombe som jeg aldri har sett på et legekontor før. Håper den blir skrubbet etter denne kommentaren!

Effektiv men dårlig tid til pasienter

Lege: Tore Tveraabak Skrevet

Han tar seg ikke god nok tid og virker som om han har det travelt, selv om han er dyktig. På blodprøvetakingsrommet ligger pasientnavn og personnummer å flyter, kunne lese hva samtlige hadde tatt slags prøver. Han forklarer heller ikke godt nok.

Fantastisk lege!

Lege: Tore Tveraabak Skrevet

Har vært min fastlege gjennom hele livet! Han kan være litt småglemsk til tider, men det øvrige personalet følger alltid godt opp. Rask, effektiv og god behandling til en vær tid. Får alltid time innen et par timer om det skulle være nødvendig! Han var også den eneste som skjønte at jeg hadde kyssesyke for noen år siden, selv om jeg fikk beskjed fra flere på sykehuset om at det ikke var noe spesielt. Fantastisk lege :)