Legekontoret i Nordreisa

Telefonnummer77 77 08 0077 77 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sonjatunvn 21 9151 Storslett

Siste vurderinger av Legekontoret i Nordreisa

Det er trykket å bo i Nordreisa

Lege: Roald Inge Vestgaard Skrevet

Er greit å bo i Nordreisa. For en har en lege som er der når man trenger hjelp. Ér ikke vanskelig å få se time når en er syk. Og har både tid og anledning til både lytte og høre på hva man sier for noe. Og følge opp når det trenges. Får time på dagen om det er nødvendig. Da er det føles trykkhet ved å bo her.

Meget dyktig lege

Lege: Roald Inge Vestgaard Skrevet

Jeg har hørt om at denne legen er dyktig. Da jeg selv ble syk og ble møtt av stor faglig dyktighet og varme, fikk også jeg føle at det ryktet var sant.
Han deler ikke piller til alle for bagateller, sykemeldinger sitter også langt inne.

Ikke tatt på alvor

Lege: Roald Inge Vestgaard Skrevet

Kom til denne legen med et langvarende problem, ble ikke tatt på alvor og følte meg nesten latterligjort gjennom både kroppsspråk og ordbruk. Unner ingen et slikt legebesøk, fikk ingen ting ut av dette besøket og må dermed bestille meg en ny time hos en annen lege.

Ikke tatt seriøst

Lege: Øyvind Roarsen Skrevet

Oppsøkte legen etter et langvarig problem, følte at jeg ikke ble tatt seriøst i det heletatt og at problemet ble tatt for lett på. Den autoritære rollen kom svært godt frem.

Meget fornøyd!

Lege: Sanju Sukhjender Singh Skrevet

En sympatisk og dyktig lege som jeg kan anbefale til alle! Jeg føler at jeg blir tatt seriøst og møtt med respekt, og at han har et genuint ønske om å hjelpe.