Legekontoret i Nordreisa

Sonjatunvn 21 9151 Storslett

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret i Nordreisa

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Sanju Sukhjender Singh Skrevet

En fantastisk og kunnskapsrik lege.
En vennlig og tillitsfull lege som jeg har gått til behandling for mine mange plager siden 2015.
Tusen takk og lykke til videre...

Min fast lege i mange mange år

Lege: Remigiusz Jan Paul Skrevet

Remi er den beste lege først å fremst han e fagelig dyktig å profisjonell..han er en lege som alltid tar folk på alvor på vel kanskje små problemer såvell store,han er en jeg alltid har kunnet stole på å han bryr seg veldig mye om sine pasienter å kan godt slå av en prat viss man møtes på f eks butikk.en go man å lege Remi Paul👍

Trygg, kunnskapsrik og service innstilt lege.

Lege: Sanju Sukhjender Singh Skrevet

Har hatt han som fastlege siden han kom hit til Nordreisa, føler meg hørt og tatt på alvor når eg kommer til han, hjelpsom med det eg trænger svar og lurer på. Mine bæste anbefalinger.

Det er trykket å bo i Nordreisa

Lege: Roald Inge Vestgaard Skrevet

Er greit å bo i Nordreisa. For en har en lege som er der når man trenger hjelp. Ér ikke vanskelig å få se time når en er syk. Og har både tid og anledning til både lytte og høre på hva man sier for noe. Og følge opp når det trenges. Får time på dagen om det er nødvendig. Da er det føles trykkhet ved å bo her.

Meget dyktig lege

Lege: Roald Inge Vestgaard Skrevet

Jeg har hørt om at denne legen er dyktig. Da jeg selv ble syk og ble møtt av stor faglig dyktighet og varme, fikk også jeg føle at det ryktet var sant.
Han deler ikke piller til alle for bagateller, sykemeldinger sitter også langt inne.

Dette er en Pluss-tjeneste.