Sørreisa legetjeneste

Sykehjemsveien 41 9310 Sørreisa

Siste vurderinger av behandlere ved Sørreisa legetjeneste

Verdens beste lege

Lege: Steinar Konradsen Skrevet

Steinar er fantastisk. Da jeg flyttet nordover igjen pga en svært dårlig sykdomsperiode så fant jeg Steinar og valgte ham da han er relativt ung som er en god ting i min situasjon. Steinar tok meg inn og fikk meg til å føle meg hørt! Jeg var trygg. De eldre legene børster meg gjerne bort da deres oppfatning av min helse ikke er viktig nok eller alvorlig nok bare for at det er en ny og ukjent sykdom, men Steinar va der og hjalp med absolutt alt som var.
Og når det kom til medisinering o.l. Som han var uenig i så ville han forklare til deg hvorfor han ikke likte den og så komme med et alternativ, men om du absolutt ville ha det så fikk du ikke et nei!
Han er alltid imøtekommende og en utrolig morsom mann full av empati. Jeg er så lei meg for at han har sluttet på legekontoret. Kommer til å blir savnet!

Lytter ikke

Lege: Elisabeth Dalgård Skrevet

Føler at hun ikke vil lytte, og tar beslutninger uten og snakke med pasienter. Hun virker som en ekspert på områder hun bør bli flinkere på.

Useriøs lege

Lege: Elisabeth Dalgård Skrevet

Hun var mer interessert i å framheve at hun var fantastisk og dyktig enn å bry seg om meg som pasient. Selvsentrert.
Burde finne seg en annen jobb.

Fantastisk flott og pålitelig lege!!!!

Lege: Jorunn Nygaard Skrevet

Har ubetinget tiltro til denne dama. Bryr seg om pasientene, følger raskt opp, fixer hva d måtte være. Ringer uoppfordra opp å hører hvordan det står til. Føler meg meget godt ivaretatt.

Travel men flink

Lege: Steinar Konradsen Skrevet

Dette er min gamle fastlege. Synes han er en seriøs lege. Grei og grundig , men litt dårlig tid innnimellom. Synes han er grei å prate med og flink lege. Anbefaler han