Havnegata Legesenter

Telefonnummer77 00 21 2077 00 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Havnegata 1 9404 Harstad

Siste vurderinger av Havnegata Legesenter

Forferdelig dårlig lege! Styr unna!

Lege: Kjetil Johansen Skrevet

Kom inn til denne legen akutt da min egen lege var borte, jeg var redd og følte meg dårlig, denne legen avfeide meg totalt, han undersøkte meg ikke engang, følte at han hånet meg og nesten lo av meg. Jeg gikk ut døra mer redd enn da jeg kom!! Og fikk ingen hjelp. Styr unna denne legen!

Udugelig, frekk, ekkel

Lege: Kjetil Johansen Skrevet

Helt elendig oppførsel, null forståelse, flirer bare når man prøver å fortelle han noe.
Prater bort det som er viktig og bare sier at han tror det er sånn og mere blir ikke gjort. Null grundig undersøkelse.
Er en grunn for at han har jobbet flere forskjellige plasser som lege og aldri holdt noe fast.

Styr unna

Dyktig og nøye

Lege: Stein Erik Pedersen Skrevet

Har hatt Stein Pedersen til lege i 15 år og har hele tiden vært veldig fornøyd. Han gjør ikke ting halvveis. Han stiller diagnoser, men tar seg også tid til å forklare hva diagnosen innebærer. Han tar seg tid, er en god lytter og en god støttespiller når det butter i mot.

Fantastisk

Lege: Stein Erik Pedersen Skrevet

Helt fantastisk fastlege. Står på for pasientene sine, både når det gjelder undersøkelser, nav og alt mulig annet.

Forståelsesfull

Lege: Anne Lise Domaas Skrevet

Føler at hun husker meg for hver gang. Hun tar seg tid til å lytte, slik at jeg føler meg både sett og hørt, og det gjør at jeg har full tillit til henne. Hun er flink til å følge opp hvis det er nødvendig.