Havnegata Legesenter

Telefonnummer77 00 21 2077 00 21 ...
Havnegata 1 9404 Harstad

Siste vurderinger av Havnegata Legesenter

Man kan ikke stole helt 100% han.

Lege: Kjetil Johansen Skrevet

Denne legen føler jeg ikke har så mye medisinsk kunnskap og han er heller ikke til og stole på hvis han sier det skal bli gjort.

Viktige medisiner blir glemt, selv om man gjør det som kreves av ham.

Han er borte titt og ofte, har skjedd ved anledninger hvor vi har en avtale ang medisinering, som er viktig og følge opp ved meg.

Det har blitt dager der jeg måttet avlyse dagen/dagene fremover pga ting som ikke blir gjort.

Ikke til og anbefale hvis du trenger en lege som skal være der hver gang.

De andre legene er lite hjelpsom hvis noe feil eller noe blir glemt av han, noe som ødelegger mye.

Arrogant, frekk, og tar deg ikke på alvor

Lege: Kjetil Johansen Skrevet

Var utenbys og måtte snakke med legen, fikk ringetime. Ble direkte utskjelt og kjeftet på i telefonen da han ringte meg opp til avtalt time. Har også vært hos ham et par ganger på kontoret. Arrogant, og tar pasientene lite på alvor. I tillegg har jeg fått råd som, pga nyere forskning, er gått bort i fra for mange år siden...
Han er i tillegg veldig ovenfra og ned i måten å snakke på. Styr unna!

Fantastisk!

Lege: Rannveig Løkse Skrevet

Hun lytter, viser respekt, tar mine problemer på alvor (både de små og store), henviser videre uten å nøle om det må til og ikke minst får hun meg som pasient til å føle meg viktig å sett. Jeg har hatt henne som lege i masse år, og gått gjennom tøffe tider - hun er ikke bare min fastlege, men også ett godt medmenneske som viser omsorg og oppriktig bryr seg når ting er vanskelig. Hun sitter ikke med nesen på pcen under konsultasjon å virker ikke til å ha det travelt når jeg er der. Fantastisk, det skal gudene vite!

Ovenfra og ned

Vanskelig kommunikasjon.
Føler meg ikke sett.
Det mangler medmenneskelig kontakt.
Går utrygg fra konsultasjoner

Tydelig og kunnskapsrik lege

Lege: Kjetil Johansen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Jeg er ung, kronisk syk og lever med usikkerhet mht sykdommens utvikling. Jeg har i møte med fastlegen fått gode verktøy slik at jeg per i dag har en mye bedre livskvalitet. Jeg opplever å være godt ivaretatt.