Sørbyen legesenter

Telefonnummer77 66 11 5077 66 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mellomveien 50 9007 Tromsø

Siste vurderinger av Sørbyen legesenter

Der er mye som kan bli bedre ,

Lege: Marit Helene Kalstad Skrevet

Vanskelig å kommunisere med og hun svarer ikke på spørsmål som jeg ønsker svar på ang,min diagnose .Hun virker usikker og frustrert . Virker som om hun ikke har noe å tilføre pasienten . Hun bør lytte og gj gode råd . En lege skal være pasiententens støtte.

Lege: Steinar Robertsen Skrevet

Steinar er dyktig. Alltid tatt meg på alvor. Følger meg opp og gjør alltid det vi blir enig om.

Stoler 100 % på han.

Empatisk og varm lege

Lege: Lise Birthe Pilegaard Figenschou Skrevet

Lise er helt fantastisk! Hun er lyttende og tålmodig, lett å snakke med og tar seg god tid. Til og med "flaue" ting blir lett å ta opp, hun tar alt på alvor og ingenting blir kleint hos henne. Jeg føler meg godt ivaretatt og i beste hender. Hun er ærlig hvis det er noe hun ikke har tilstrekkelig kunnskap om, og rådfører seg med andre/henviser videre ved behov. Anbefaler henne på det varmeste!

Dårlig kundebehandling

Lege: Marit Helene Kalstad Skrevet

Veldig kvass og stresset. Følte meg ikke tatt vare på. Virket som hun ville ha meg ut derfra fortest mulig.

Trygg og engasjert lege

Lege: Lise Birthe Pilegaard Figenschou Skrevet

Etter en situasjon hvor min sønn har vært meget skeptisk til helsevesenet har Lise figenschou bidrad til å gi han igjen trygghet Og forutsigbarhet.
Hun klarer å trygge han, tar han alltid på alvor å gjør sitt beste for at han skal få adekvat hjelp
Hun er ærlig når det er ting som ikke fungerer tilfredsstillende,
Er alltid oppdatert på hva som skjer ellers i helsevesenet med han
Stiller på samarbeidsmøter når det er nødvendig.
I mine øyene er han utrolig heldig som har Lise som fastlege!!